استانداری ایلام

معاون استاندار ایلام:

❑‌تامین اتوبوس برای مسیر ایلام - تهران اولویت شرکت‌های حمل و نقل استان باشد

❑‌تامین اتوبوس برای مسیر ایلام - تهران اولویت شرکت‌های حمل و نقل استان باشد

معاون استاندار ایلام:
❑‌تامین اتوبوس برای مسیر ایلام - تهران اولویت شرکت‌های حمل و نقل استان باشد


❑‌معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با بیا‌ن‌اینکه تامین اتوبوس مسیر ایلام - تهران اولویت شرکت‌های حمل و نقل استان باشد، گفت: تعداد ۱۳ دستگاه اتوبوس در قرارداد شرکت‌های نفتی و پالایشگاه در استان بوده که باید سریعا توسط شرکت‌های حمل و نقل عودت داده شوند.

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام مهندس سعید هژبری روز یکشنبه ۲ مهرماه در جلسه بررسی عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان، با اشاره به نارضایتی از شرکت‌های حمل و نقل عمومی بویژه مسیر ایلام به تهران و سایر مراکز استانها بر نظارت مستمر اداره کل راهداری حمل و نقل استان تاکید کرد.


وی با بیان اینکه اولویت اصلی ناوگان حمل و نقل عمومی باید ارائه خدمت مطلوب به مردم استان باشد، تصریح کرد: اتوبوس به میزان مورد نیاز متقاضیان سفر به سایر شهرستان‌ها و متناسب با نیاز متقاضیان سفر به تهران بایستی فراهم شود.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با تاکید بر لزوم برخورد اداره‌ کل راهداری حمل و نقل جاده ای استان با شرکت‌های حمل و نقل متخلف با استفاده از ظرفیت ماده ۱۳، گفت: شرکت‌های نفتی و پالایشگاه برای حمل و نقل پرسنل خود باید از ظرفیت سایر ناوگان‌ها از جمله مینی‌بوس و وَن استفاده کنند.

مهندس هژبری با اشاره به اینکه تعداد ۱۳ دستگاه اتوبوس که در قرارداد این شرکت‌ها است، تاکید کرد: بایستی سریعا توسط شرکت‌های حمل و نقل این تعداد اتوبوس عودت داده شوند.

وی یادآور شد: این تعداد اتوبوس بایستی در حوزه برون شهری و در راستای حمل و نقل مسافران فعالیت داشته و بکارگیری شوند.

وی تصریح کرد: با نظارت انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل نسبت به تامین اتوبوس مسیر ایلام به تهران با توجه ضرورت و مازاد اتوبوس در سایر مسیرها، اقدام شود و در صورتی که اتوبوس مسیر ایلام به تهران توسط شرکت‌های حمل و نقل تامین نشود، شعبه مهران شرکت ابطال و سهیمه سوخت و کارت هوشمند آنها نیز غیر‌فعال خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با تاکید بر اینکه تامین اتوبوس مسیر ایلام به تهران از اولویت های استان است، ابراز کرد: برای انتقال زائرین ورودی به مهران می توان از ون و خودروهای سواری به سایر شهرها استفاده کرد.


وی خاطرنشان کرد: همه ناوگان موکلف هستند از صورت وضعیت برخط استفاده کرده و پلیس راه با متخلفین برخورد و از تردد آنها جلوگیری کند.


استان ایلام دارای تعداد ۹۶ دستگاه اتوبوس بوده که از این تعداد ۲۵ دستگاه در محور ایلام به تهران فعالیت داشته که اخیرا از این تعداد ۱۳ دستگاه با شرکت های نفت و گاز قرارداد بسته و هیچگونه خدماتی به محور تهران به ایلام و بلعکس ندارند و همین امر موجب مشکلاتی برای مسافران مسیر ایلام به تهران و تهران به ایلام شده است.

🗓یکشنبه  ۲ مهرماه ۱۴۰۲ 
   @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است