استانداری ایلام

استاندار ایلام در قرارگاه اربعین:

از صبح امروز ۲ هزار ۱۵۰ اتوبوس زوار را از پایانه مسافربری برکت به محل سکونت خود انتقال دادند/

از صبح امروز ۲ هزار ۱۵۰ اتوبوس زوار را از پایانه مسافربری برکت به محل سکونت خود انتقال دادند/

استاندار ایلام در قرارگاه اربعین:
❑‌ از صبح امروز ۲ هزار ۱۵۰ اتوبوس زوار را از پایانه مسافربری برکت به محل سکونت خود انتقال دادند/ مواکب با همه ظرفیت در حال خدمت‌رسانی به زوار هستند/ هیچ مشکلی در تامین یخ و آب برای زوار در پایانه برکت وجود ندارد/ در هر شبانه روز ۶۰ تا ۷۰ هزار نان پخت و بین مواکب توزیع می شود/ نظارت بر سوار شدن زوار به اتوبوس‌ها تشدید شده است/ با نظارت مستمر هیچ اتوبوسی خالی از پایانه مسافربری برکت خارج نمی‌شود 


📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام و رییس ستاد اربعین استان شامگاه جمعه ۱۷ شهریورماه پس از بازدید از مواکب، سکو‌های محل استقرار اتوبوس‌ها و دپوی پایانه برکت، سپس در نشست قرارگاه اربعین حضور یافت.

وی در این نشست گفت:  اقلام مورد نیاز همه مواکب فعال تامین می‌ شود و با همه توان تا خروج زوار از کشور عراق به آنان در پایانه برکت خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی در ادامه افزود: هیچ مشکلی در تامین یخ و آب برای زوار برگشتی از عتبات عالیات در پایانه برکت وجود ندارد و آب و یخ به مقدار لازم تامین شده است.

رییس ستاد اربعین استان ایلام با اشاره به پیک بازگشت زوار و ضرورت پخت نان و توزیع بین مواکب، بیان داشت: در هر شبانه روز ۶۰ تا ۷۰ هزار نان پخت و بین مواکب توزیع می شود.

وی با تاکید بر این نکته که نظارت بر سوار شدن زوار به اتوبوس‌ها تشدید شده است، گفت؛ هیچ اتوبوسی خالی از پایانه خارج نمی شود.


#حیاتنا‌_الحسین
#ایلام_پایتخت_خادمین_سیدالشهداء
#مهران_دروازه_آسمان
#سفر_ایمن_ارزان_راحت

🗓 جمعه  ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است