استانداری ایلام

استاندار ایلام

در طول کمتر از دو سال۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین استان ایلام هزینه شد

در طول کمتر از دو سال۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین استان ایلام هزینه شد

استاندار ایلام:
❑‌ در طول کمتر از دو سال۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین استان ایلام هزینه شد/ پارکینگ بزرگ اربعین با ۸۰ هکتار، ظرفیت پارک ۱۰۰ هزار خودرو را دارد/ پایانه برکت در کمترین زمان ساماندهی شد/ همه با هم یکصدا برای توسعه استان پای‌کار هستند/ ایلام نشان داد گرانیگاه اربعین است/ از همه رسانه‌ها قدردانی می کنم که حماسه بزرگ اربعین را به تصویر کشیدند/ خدمت خالصانه به زوار افتخار بزرگ دولت ایران قوی است 


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز شنبه ۱۱ در نشستی با محوریت اربعین که با حضور معاون اول رییس جمهور و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد، گفت: در طول کمتر از دو سال ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت های اربعین استان ایلام هزینه شد که حدود ۵ هزار میلیارد تومان آن مربوط به راهها بود.


وی با اشاره اقدامات انجام شده در پارکینگ بزرگ اربعین، افزود: پارکینگ بزرگ اربعین  با ۸۰ هکتار، ظرفیت پارک  ۱۰۰ هزار خودرو را دارد و در این پارکینگ همه خدمات به زوار عتبات عالیات ارایه می شود.

 استاندار ایلام بیان داشت: پایانه برکت در کمترین زمان ساماندهی شد و همه مسئولان با هم یکصدا برای توسعه استان پای کار هستند.

وی با بیان اینکه در استان ایلام بهترین خدمات به زوار ارایه شد، خاطرنشان کرد:   ایلام نشان داد گرانیگاه و قطب  اربعین است و خدمتگذاری به زوار عتبات عالیات برای همه مردم استان افتخار بزرگی است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با تقدیر از رسانه ها و صداو سیما، گفت:   از همه رسانه ها قدردانی می کند که خلق حماسه بزرگ اربعین را به تصویر کشیدند‌.

وی اضافه کرد: خدمت خالصانه به زوار افتخار بزرگ دولت ایران قوی است، که قدردان این موهبت الهی هستیم.


#حیاتنا‌_الحسین
#ایلام_پایتخت_خادمین_سیدالشهداء
#مهران_دروازه_آسمان
#سفر_ایمن_ارزان_راحت

🗓  شنبه ۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است