استانداری ایلام

معاون اول رییس جمهور:

❑‌ استاندار ایلام با تمام وجود برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین و خدمات‌رسانی به زوار پای کار هستند

❑‌ استاندار ایلام با تمام وجود برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین و خدمات‌رسانی به زوار پای کار هستند

معاون اول رییس جمهور:
❑‌ استاندار ایلام با تمام وجود برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین و خدمات‌رسانی به زوار پای کار هستند


دکتر مخبر معاون اول رییس‌جمهور پس از بازدید از پایانه مرزی مهران:
❑‌مترددین مرز مهران از خدمات‌دهی و زیرساخت‌ها رضایت داشتند/ مهران مرز اصلی تردد زوار عتبات عالیات و پیشران اربعین است/ مواکب تا خروج کامل زوار از عراق فعالیت داشته باشند/ با عنایت ابا‌عبدالله الحسین ( ع ) و تلاش ستاد اربعین و متولیان امر ، زیرساخت‌های اربعین به‌سرعت تکمیل شد/ رسانه‌ها نقش مهمی در مدیریت سفر زوار اربعین داشتند


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، روز شنبه ۱۱ شهریورماه  دکتر محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در نشستی که با محوریت اربعین در پایانه مرزی مهران برگزار شد، با اشاره به خدمات و اقدامات انجام شده در مرز مهران و زیرساخت‌های اربعین استان ایلام، گفت: امروز با حضور در پایانه مرزی مرزی با زوار گفتگو کردیم که مترددین از میزان خدمات‌دهی و زیرساخت‌ها رضایت داشتند.

وی با تمجید از تلاش‌های استاندار ایلام در تکمیل زیرساخت های اربعین و خدمات‌دهی به زوار عتبات عالیات، افزود: استاندار ایلام با عشق و با تمام وجود  برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین و خدمات‌رسانی به زوار پای کار هستند.

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر تقویت مواکب برای ارایه بهترین خدمات به زوار عتبات عالیات در روز اربعین و چندین روز پس از اربعین، بیان داشت: مواکب تا خروج کامل زوار از عراق فعالیت داشته باشند. با عنایت ابا عبدالله الحسین( ع ) و تلاش اعضای ستاد اربعین و متولیان امر ، زیرساخت‌های اربعین به‌سرعت تکمیل شد.

دکتر مخبر اضافه کرد: زیرساخت های آن سوی مرز نیز به خوبی فراهم شد و مردم عراق نهایت همکاری را داشتند، همچنین معطلی در گیت‌های این کشور که سالهای گذشته وجود داشت، امسال به چند ثانیه رسیده است.

وی تصریح کرد: امروز بازدیدی از مرزهای خوزستان و مهران و آن سوی مرز یعنی طرف عراقی داشتیم که بازدید‌ها نشان از برطرف شدن بسیاری از مشکلات گذشته را می دهد.

وی افزود: مردم امسال از امکانات رضایت داشتند، رسانه ها از جمله رسانه ملی نقش مهمی در مدیریت سفر زوار اربعین امسال داشتند‌

#حیاتنا‌_الحسین
#ایلام_پایتخت_خادمین_سیدالشهداء
#مهران_دروازه_آسمان
#سفر_ایمن_ارزان_راحت
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است