استانداری ایلام

استاندار ایلام در جلسه شورای اشتغال در مهران:

امورات مرتبط با مردم در ایام اربعین تعطیل نمی‌شود/ مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها با جدیت تمام پای کار اشتغال باشند/

امورات مرتبط با مردم در ایام اربعین تعطیل نمی‌شود/ مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها با جدیت تمام پای کار اشتغال باشند/

استاندار ایلام در جلسه شورای اشتغال در مهران:
❑‌امورات مرتبط با مردم در ایام اربعین تعطیل نمی‌شود/ مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها با جدیت تمام پای کار اشتغال باشند/ تسریع در جذب اعتبارات و پرداخت تسهیلات از ضروریات است


📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام شامگاه امروز شنبه ۱۱ شهریور ماه در جلسه شورای اشتغال استان در سالن جلسات مانیتورینگ اربعین مهران گفت: اشتغال از مهمترین اولویت‌های دولت سیزدهم است و در همین رابطه جلسات مرتبط با اشتغال‌ بصورت منظم برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: برگزاری این جلسه در این شرایط اهمیت موضوع اشتعال را نشان می‌دهد و اربعین هیچ موضوعی را تحت شعاع خود قرار نمی‌دهد و هیچ کاری را به خاطر اربعین و ماه صفر تعطیل نمی‌کنیم.

دکتر بهرام‌نیا افزود: در طی همین مدت نیز چندین کارگروه در همین ایام اربعین تشکیل شده که گویای این است که به هیچ عنوان امورات مرتبط با مردم را تحت شعاع اربعین قرار نخواهیم داد؛ علاوه بر این دو تن از معاونین استانداری در مرکز استان حضور دارند.

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: هیچ اموری از مردم تحت شعاع اربعین قرار نمی‌گیرد که آن امورات کُند و یا تعطیل شوند و برای حل مشکلات تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: در همین رابطه یکی از مهمترین موضوعات اشتغال است و بسیاری از موضوعات از جمله ازدواج و اقتصاد به اشتغال گره خورده و از این جهت اهمیت دارد.

وی بیان کرد: مدیران، امسال هم باید با نگاه به سال گذشته پای کار باشند و همه باید پای کار بیایند، عملکرد هر بانک بطور مستقیم در اشتغال تاثیرگذار است.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: عملکرد کمیته امداد در جذب اعتبارات قابل تقدیر است اما سهم ۸ درصدی در جذب این اعتبارات قابل پذیرش نیست، لذا بانک‌ها هر چه سریع‌تر اعتبارات را جذب کنند.

دکتر بهرام‌نیا با بیان اینکه بانک‌ها باید نسبت به پرداخت سهم خود اقدام کنند، افزود: عملکرد برخی بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی قابل تقدیر است اما دستگاه‌های اجرایی و بانک‌هایی که در سهم اشتغال ضعیف عمل کردند باید تلاش بیشتری کنند تا از جایگاه بهتری برخوردار شوند.

وی همچنین در پایان از فرمانداران خواست تا به طور مرتب جلسات شورای اشتغال را برگزار کنند، لازم به ذکر است در این جلسه مصوب شد تا در دو هفته آینده جلسه بعدی شورای اشتغال برگزار و نتیجه عملکردها مجدداً بررسی شود‌

#حیاتنا‌_الحسین
#ایلام_پایتخت_خادمین_سیدالشهداء
#مهران_دروازه_آسمان
#سفر_ایمن_ارزان_راحت

🗓  شنبه ۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است