استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست ستاد اربعین:

تمهیدات لازم برای برگشت زائران از روز شنبه اندیشیده شده است/ محور ایلام - مهران از امروز به‌صورت چهارخطه در اختیار زائران قرار گرفت

تمهیدات لازم برای برگشت زائران از روز شنبه اندیشیده شده است/ محور ایلام - مهران از امروز به‌صورت چهارخطه در اختیار زائران قرار گرفت

استاندار ایلام در نشست ستاد اربعین:
❑‌تمهیدات لازم برای برگشت زائران از روز شنبه اندیشیده شده است/ محور ایلام - مهران از امروز به‌صورت چهارخطه در اختیار زائران قرار گرفت/ تمامی موجودی آب ستاد اربعین استان روزانه اعلام شود/ انسجام و هماهنگی برای برگزاری کنگره باشکوه اربعین ضروری است/ کمیته حمل و نقل قرارگاه ستاد اربعین تشکیل می‌شود


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام بامداد  جمعه ۳ شهریورماه  در جلسه‌ی ستاد اربعین استان در سالن جلسات مانیتورینگ اربعین مهران گفت: امروز بعد از یک وقفه‌‌ی کوتاه مجدداً و با پیگیری‌ها و بازدید میدانی در پایانه‌ی زرباطیه، کار جابه‌جایی زوار تسهیل یافت.

وی اظهار کرد: به منظور جلوگیری از گرمازدگی در پایانه‌ی زرباطیه، تعداد اکیپ‌های سلامت نیز افزایش می‌یابد و به‌‌صورت ۲۴ ساعته خدمات مورد نیاز به زائرین ارائه می‌شود.

دکتر بهرام‌نیا در ادامه افزود: تمهیدات لازم برای برگشت زائران از روز شنبه نیز اندیشیده شده و از هم‌اکنون باید اتوبوس به اندازه‌ی کافی و متناسب با برگشت زائران در  پایانه برکت مدنظر قرار گیرد.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به اهمیت توسعه‌ی زیرساخت‌ها در طی این مدت و هزینه‌ی حدود ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی برای زیرساخت های اربعین ایلام، ادامه داد: از امروز نیز محور ایلام - مهران به‌صورت چهارخطه در اختیار زائران قرار گرفت.

رییس ستاد اربعین استان ایلام بیان کرد: تلاش کنیم خدمات به‌طور شایسته به زوار ارائه شود و در راستای فراهم کردن نشاط معنوی زائر، باید خدمات همه‌جانبه باشد.

استاندار ایلام با تاکید انسجام و هماهنگی بین تمامی اعضای ستاد اربعین استان، گفت: در قرارگاه ستاد اربعین همه مسایل و مشکلات زوار احصا  و برای تسهیل در خدمات‌رسانی بی وقفه به زوار موانع موجود برطرف شود.

وی با تاکید بر تشکیل کمیته حمل و نقل ستاد اربعین استان، تاکید کرد: کمیته حمل و نقل قرارگاه اربعین  به زودی تشکیل و از  تمامی ادارات ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سواری تا پایان اربعین در اختیار ستاد اربعین برای خدمات رسانی به زوار قرار می ‌گیرد.

🗓  جمعه ۳ شهریور ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
               ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
   
🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌              

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است