استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

❑‌هفته دولت فرصتی برای ارایه دستاوردها، نقد منصفانه مردم و اصلاح عملکردهاست

❑‌هفته دولت فرصتی برای ارایه دستاوردها، نقد منصفانه مردم و اصلاح عملکردهاست

استاندار ایلام در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:
❑‌هفته دولت فرصتی برای ارایه دستاوردها، نقد منصفانه مردم و اصلاح عملکردهاست/ دولت سیزدهم به تاسی از دولت مکتبی شهید رجایی خدمتگذار مردم است/ تمامی امورات استان باید الهام گرفته از اربعین باشد/ اقدام بزرگ دولت سیزدهم اصلاح ارز ترجیحی برای جلوگیری از رانت بود/ ۲۸۳ طرح اقتصادی و عمرانی هفته دولت در ایلام کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود/ ایلام ظرفیت تبدیل شدن به  قطب فرهنگی و اقتصادی کشور را دارد/ ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد‌تومان برای زیرساخت های اربعین هزینه شد


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، در نخستین روز از  هفته دولت، دکترحسن بهرام‌نیا استاندار ایلام و مجموعه مدیران ستادی استانداری با حضور در دفتر حجت‌الاسلام کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

استاندار ایلام در این دیدار گفت: مبنای کار دولت سیزدهم بر اساس ایمان و  امید است و جنس دولت از جنس دولت شهیدان رجایی و باهنر است و  علی رغم مشکلاتی که وجود داشته است این دولت تلاش کرده است که تمام کارگزاران در راستای رضایتمندی مردم گام بردارند.

وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند هفته دولت فرصتی برای انعکاس دستاوردها و آشکار شدن دروغ‌پردازی دشمن برای اعلام ناتوانی نظام است.

وی با بیان اینکه ۲۸۳ طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت در استان ایلام افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود، افزود: ادر مجموع برای این طرح‌ها یک هزار و ۳۴۴  میلیارد تومان هزینه شده است.

استاندار ایلام ادامه داد: در هفته‌ دولت امسال ۳۵ پروژه با اعتبار افزون بر ۱۹۷ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی بیش از  ۱۷۵ نفر کلنگ‌زنی می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره ناکارآمدی دولت در مقابله با نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: با وجود تلاش و اهتمام جوانان کشور، تلاش دشمن و جبهه استکبار بی ثمر بوده است و نقشه های آنان خنثی شده است.

وی به تلاش دشمن برای اصلاح وضعیت اقتصادی کشور گفت: از اقدامات دولت سیزدهم، آزادسازی ارز ترجیحی بود که با محقق شدن این مهم، از بسیاری از رانت جلوگیری شده است.

استاندار ایلام هفته دولت فرصتی برای ارایه دستاوردها، نقد منصفانه مردم و اصلاح عملکردها عنوان کرد:  دولت سیزدهم به تاسی از دولت مکتبی شهید رجایی خدمتگذار مردم است‌.

وی با تاکید براینکه تمامی امورات استان باید الهام گرفته از اربعین باشد، بیان داشت: اربعین یک موهبت الهی و یک فرصت بی‌نظیر برای توسعه اقتصادی و عمرانی است.

وی با اشاره به اینکه ایلام ظرفیت تبدیل شدن به قطب فرهنگی و اقتصادی کشور را دارد، گفت: طی کمتر از دو سال  ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد‌تومان برای زیرساخت‌های اربعین هزینه شده است.

وی با بیان اینکه استان ایلام به عنوان پایتخت خادمین سیدالشهدا(ع)  و مرز مهران نگین کشور برای تردد زوار اربعین حسینی ( ع) است، تاکید کرد: بیش از ۶۶درصد متقاضیان سفر به اربعین حسینی که در سامانه سماح ثبت نام نموده اند مرز مهران را برای تردد انتخاب کرده اند.


#ایلام_پایتخت_خادمین_سیدالشهداء
#مهران_دروازه_آسمان

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است