استانداری ایلام

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه‌ی ایلام:

حضور میدانی استاندار ایلام در اربعین پررنگ است

حضور میدانی استاندار ایلام در اربعین پررنگ است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه‌ی ایلام:
❑‌حضور میدانی استاندار ایلام در اربعین پررنگ است/ استاندار ایلام در بحث اربعین خیلی خوب ورود کردند و با پیگیری‌های استاندار، امسال در اربعین به رویکرد فرهنگی و معنوی، بسیار خوب توجه شده است/ کارهای بزرگی انجام شده که در استان و در مقیاس مقیاس ملی امیدوار‌کننده است

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، حجت الاسلام‌والمسلمین کریمی‌تبار روز پنجشنبه ۲ شهریورماه در دیدار با استاندار ایلام و مجموعه‌ی مدیران ستادی استانداری ایلام با قدردانی از تلاش‌های استاندار ایلام به ویژه در اربعین، گفت: حضور میدانی استاندار ایلام در اربعین پررنگ است.


وی در ادامه افزود: استاندار ایلام در بحث اربعین خیلی خوب ورود کردند و با پیگیری‌های استاندار ایلام امسال در اربعین به رویکرد فرهنگی و معنوی، بسیار خوب توجه شده است که باید استمرار داشته باشد و برنامه‌های تبلیغی توسط حوزه‌ی علمیه رضایت‌بخش است.

نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان ایلام بیان داشت: اربعین یک فرصت است، اگر اربعین نباشد چنین آبادانی را شاهد نخواهیم بود. از ظرفیت اربعین باید بیش از گذشته استفاده شود و مصداقش این است که  سال گذشته در اربعین، صنایع دستی ۲ میلیارد تومان فروش داشت. ۳۲ مورد تولید صنایع دستی داریم و امیدواریم در اقتصاد استان تاثیرگذار باشد.

امام‌جمعه‌ی ایلام اضافه کرد: کارهای بزرگی انجام شده که در استان و در مقیاس ملی امیدوارکننده است.


وی با اشاره به تلاش‌های دولت سیزدهم، گفت: دولت سیزدهم تمام قد می‌خواهد کار کند و در عرصه‌ی بین‌المللی موفقیت فوق‌العاده‌ای داشته است و تفاهم‌نامه‌های بزرگ اقتصادی و صنعتی با کشورهای مهم دنیا منعقد شده و  صادرات افزایش یافته است‌.

نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان ایلام ادامه داد: روند کاری دولت سیزدهم  امیدوار‌کننده است اما با تلاش بیشتر و کارهای جهادی که در کشور صورت می‌گیرد آثار آن باید در سفره‌ی مردم دیده شود.

وی بیان داشت: هفته‌ی دولت فرصتی بی‌نظیر برای مدیران و فرمانداران است تا دستاوردهای دولت را بیان کنند، تا امیدبخشی در جامعه را شاهد باشیم.

امام‌جمعه‌ی ایلام با اشاره به همایش بزرگ موکب‌داران برای دومین سال متوالی در استان، گفت: این همایش بزرگ خوش‌بختانه بازخورد خوبی داشت.

#ایلام_پایتخت_خادمین_سیدالشهداء
#مهران_دروازه_آسمان


🗓  پنجشنبه ۲ شهریور ماه ۱۴۰۲

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است