استانداری ایلام

بازدید میدانی استاندار ایلام از  زیرساخت‌های اربعین از پل زائر تا نقطه صفر مرزی

زیرساخت‌های لازم برای پذیرایی از زوار در مهران فراهم شده است/ زوار با دریافت بهترین خدمات از مرز مهران تردد می‌کنند

زیرساخت‌های لازم برای پذیرایی از زوار در مهران فراهم شده است/ زوار با دریافت بهترین خدمات از مرز مهران تردد می‌کنند

📸|بازدید میدانی استاندار ایلام از  زیرساخت‌های اربعین از پل زائر تا نقطه صفر مرزی 

❑‌ زیرساخت‌های لازم برای پذیرایی از زوار در مهران فراهم شده است/ زوار با دریافت بهترین خدمات از مرز مهران تردد می‌کنند/ بخش از میدان اربعین مهران آسفالت شده است/ جن‌فن‌ها، تجهیزات سرمایشی و آبسردکن‌های پایانه مرزی به‌صورت مستمر رصد می شود/ ایلام مهیای ورود زائران عتبات عالیات است 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام عصر روز سه‌شنبه ۳۱ مردادماه بصورت میدانی از پل زائر تا نقطه صفر مرزی از زیرساخت های پایانه مرزی و مواکب بازدید کرد و در جریان آخرین خدماتی‌دهی مواکب و زیرساخت‌ها در پایانه مرزی قرار گرفت.

استاندار ایلام در جریان این بازدید میدانی به‌صورت میدانی از بخش‌های پایانه بازدید و تاکید کرد: جن‌فن‌ها،مه پاش‌ها و  تجهیزات سرمایشی پایانه مرزی به صورت مستمر رصد می شود.

دکتر بهرام‌نیا با بیان اینکه ایلام مهیای ورود زائران عتبات عالیات است، گفت: همه تمهیدات لازم برای ورود به مرز مهران فراهم شده است.

رییس ستاد اربعین استان ایلام در جریان این بازدید به مدیران متولی حوزه زیرساختی پایانه مرزی تاکید کرد در اسرع وقت همه مشکلات موجود برطرف و امکانات و خدمات مهیا شود‌.


«ایــــــلام پایتخت خادمـــین سیـدالشــهداء(ع)»
🗓️ سه شنبه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است