استانداری ایلام

✍️ پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز پزشک

✍️ پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز پزشک

✍️ پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز پزشک

✍️ پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز پزشک

🔸استاندار ایلام در پیامی روز پزشک را تبریک گفت 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
"يا من اسمه دوا و ذكره شفاء"

اول شهریور‌ماه زادروز حکیم حاذق و توانا شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا به عنوان "روز پزشک" نام‌گذاری شده و فرصتی برای تجلیل از سپیدجامگانی‌ است که با مجاهدت‌ها و ایثارشان، ارمغان سلامتی و زندگی برای جامعه می‌شوند.

پرواضح است که خدمات پزشکان در راستای حفظ سلامت جامعه در هر زمانی ارزشمند و قابل تقدیر است، اما آن‌چه در حافظه‌ی تاریخی مردم ماندگار و جاودان است مجاهدت‌های خالصانه‌ی سپیدپوشان کادر درمان در دوران تاخت و تاز ویروس منحوس کروناست که با فداکاری و ایثار، فصلی درخشان و بی‌بدیل در صفحه‌ی تابناک دانش و حرفه‌ی پزشکی ترسیم نمود.

امروز پزشکان متعهد و متخصص با دل‌سوزی هرچه تمام‌تر در مسیر سلامت جامعه، نقشی بی‌بدیل و تعیین کننده داشته که این مهم در نهایت به ایجاد فضایی سالم و پویا و در مسیر توسعه منجر می‌شود.

از این رو نقش برجسته‌ی پزشکان در دست‌یابی به عنصر مهم سلامت برای توسعه‌ی پایدار، امروزه بیش از هر زمان دیگری نمود دارد. اگر چه پزشک در راس هرم خدمات سلامت، بیشترین بار مسئولیت را به دوش می‌کشد، ولی هرگز ارزش خدمات و نقش موثر اعضای خانواده‌ی پزشکی را نیز نباید از نظر دور داشت. 

اينجانب ضمن گرامی‌داشت ياد و خاطره‌ی شهدای عرصه‌ی سلامت، اين روز  را به همه‌ی پزشكان و دانشجويان پزشكی و پرستاران و كاركنان بيمارستان‌ها و درمانگاه‌ها و به‌طور کلی مدافعان عرصه‌ی سلامت در استان ایلام تبريك عرض می‌نمایم و سربلندی، سرافرازی و بهروزی روزافزون همه‌ی این عزیزان را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم. 

حسن بهرام‌نیا
استاندار ایلام

🗓️ | سه‌شنبه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است