استانداری ایلام

در نشست تنظیم بازار استان اعلام شد؛

✔️بهبود ۹ پله‌ای ایلام از نظر نرخ تورم بر اساس اعلام مرکز آمار ایران برای نخستین‌بار در تیرماه سال ۱۴۰۲

✔️بهبود ۹ پله‌ای ایلام از نظر نرخ تورم بر اساس اعلام مرکز آمار ایران برای نخستین‌بار در تیرماه سال ۱۴۰۲

در نشست تنظیم بازار استان اعلام شد؛
✔️بهبود ۹ پله‌ای ایلام از نظر نرخ تورم بر اساس اعلام مرکز آمار ایران برای نخستین‌بار در تیرماه سال ۱۴۰۲
✔️برای اربعین امسال با توجه به زمان کم، مکاتبات دردی را دوا نمی‌کند، مدیران برای اربعین جهادی و خودجوش پای‌کار بیایند
✔️ خدمت‌رسانی شایسته به زوار یک موهبت الهی است آن را قدر بدانیم
✔️ همه‌ی نشست‌های استانی طبق روال قبل بر اساس زمان‌بندی برگزار و به قوت خود باقی است اما همه‌ی آن‌ها تا پایان اربعین در مهران برگزار می‌شود 

استاندار ایلام در نشست تنظیم بازار استان: 
❑‌ رتبه‌ی ایلام از نظر نرخ تورم بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، برای نخستین بار ۹ پله بهبود یافت/ شروع خدمات‌دهی به زوار در اربعین، جمعه ۲۷ مردادماه است/ رزمایش آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای اربعین، ۲۷ مردادماه برگزار می‌شود/ اگر دستگاه اجرایی به تعهدات خود در اربعین عمل نکند، ترک فعل محسوب و با مدیر مربوطه برخورد قانونی می‌شود


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز چهارشنبه ۲۵ مردادماه در نشست ستاد تنظیم بازار استان از بهبود ۹ پله‌ای ایلام از نظر نرخ تورم براساس اعلام مرکز آمار ایران خبر داد و گفت: همچنین از نظر نرخ تورم نقطه به نقطه، این استان با ۳۸.۷ درصد پایین‌تر از میانگین کشوری و در جایگاه ۲۱ کشور قرار دارد.

وی در ادامه افزود: ایلام سال‌ها نگین تورم کشور بود که سال گذشته ۴ پله، امسال طی دو ماه اخیر ۷ پله و در تیرماه امسال  رتبه ایلام از نظر نرخ تورم ۷ پله بهبود یافت.

استاندار ایلام تاکید کرد: کارگروه حمل و نقل با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام و مدیرکل صمت استان در خصوص افزایش میزان اتوبوس‌ها نشستی برگزار و نتایج این نشست ارایه شود.

نماینده‌ی عالی دولت در استان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اربعین اشاره کرد و گفت: سال گذشته در ایام اربعین، تیم نظارت بر کرایه اتوبوس‌ها از جمله سپاه، نیروی انتظامی و  راهداری و دیگر دستگاه‌های مرتبط در این راستا تمامی تلاش خود را به‌ کار گرفتند که انتظار داریم امسال هم بر این مهم با جدیت نظارت و رصد شود.

وی بیان داشت: با توجه به زیرساخت‌های بسیار مطلوب در پایانه‌ها از جمله پایانه‌ی مرزی مهران و پایانه‌ی برکت، که به خوبی زیرساخت این پایانه‌ها تکمیل شده است امسال نیز امیدواریم از یک طرف شاهد پرداخت کرایه توسط زوار طبق نرخ مصوب  و از سوی دیگر مدت زمان ماندگاری زوار برای رسیدن به محل سکونت خود در کم‌ترین زمان باشد. 

استاندار ایلام تصریح کرد: برای اربعین امسال با توجه به زمان کم، مکاتبات دردی را دوا نمی‌کند مدیران برای اربعین جهادی و خودجوش پای کار بیایند، چرا که خدمت‌رسانی شایسته به زوار یک موهبت الهی است آن را باید قدر بدانیم.

وی با اشاره به این‌که همه‌ی نشست‌های استانی طبق روال قبل و بر اساس زمان‌بندی برگزار و به قوت خود باقی است، گفت: همه‌ی این نشست‌ها تا پایان اربعین در مهران برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر حضور همه‌جانبه‌ی مدیران در اربعین، خاطرنشان کرد: اگر دستگاه اجرایی به تعهدات خود در اربعین عمل نکند ترک فعل محسوب و با مدیر مربوطه برخورد قانونی می‌شود.

وی همچنین از شروع خدمات‌دهی به زوار در اربعین جمعه ۲۷ مردادماه خبر داد و گفت: برای سنجش میزان آمادگی دستگاه‌های اجرایی یک رزمایش برای اربعین ۲۷ مردادماه برگزار می‌شود.

کارگروه ارایه‌ی گزارش از عملکرد تنظیم بازار، تامین مواد پروتئینی(مرغ و جوجه‌ریزی)، وضعیت ذخایر استراتژیک (برای ایام اربعین)، گزارش آخرین وضعیت آمار استان ‌و بررسی وضعیت حمل و نقل استان از جمله دستور کارهای نشست ستاد تنظیم بازار استان استان بود.

🗓️  چهارشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است