استانداری ایلام

: مانور امداد و نجات جاده‌ای در «کارزان» برگزار شد مدیرکل مدیریت بحران از برگزاری مانور امداد و نجات جاده‌ای در شهرستان سیروان بخش کارزان خبر داد. مجید بگلریان مدیرکل

مدیرکل مدیریت بحران از برگزاری مانور امداد و نجات جاده‌ای در شهرستان سیروان بخش کارزان خبر داد

مدیرکل مدیریت بحران  از برگزاری مانور امداد و نجات جاده‌ای در شهرستان سیروان  بخش کارزان خبر داد

کانال خبری مدیریت بحران ایلام:
مانور امداد و نجات جاده‌ای در «کارزان» برگزار شد

مدیرکل مدیریت بحران  از برگزاری مانور امداد و نجات جاده‌ای در شهرستان سیروان  بخش کارزان خبر داد.

مجید بگلریان مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام  صبح امروز در حاشیه برگزاری مانور جاده‌ای در این شهرستان سیروان  سه راهی بخش کارزان ، اظهار داشت: این مانور به مناسبت اربعین حسینی برگزار شده است.

وی تصریح کرد: تمرین تخصصی نیروهای عملیاتی، بهره‌مندی درست از تجهیزات، ارزیابی عملکرد و شناسایی نقاط قوت و ضعف از اهداف برگزاری این تمرین‌ها است.

مدیرکل مدیریت  افزود: این نوع مانور ها به جهت حفظ آمادگی و همچنین تعامل و همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون هلال‌احمر، آتش‌نشانی، پلیس راه، نیروی انتظامی، راهداری و اورژانس  با توجه به اینکه در آستانه برگزار  کنگره اربعین حسینی  می‌شود. 

بیگلریان تعامل و هم‌افزایی بیشتر بین دستگاه‌های خدمات‌رسان را از دیگر اهداف اجرای این مانور برشمرد و گفت: برگزاری مانورها در ایجاد آمادگی و آموزش مردم برای مقابله با حوادث و همچنین حفظ خونسردی و کاهش خسارات اهمیت بسزایی دارد. 

وی با اشاره به اینکه اکثر حوادث جاده‌ای توسط پایگاه‌های بین شهری جمعیت هلال‌احمر پوشش داده می‌شوند، خاطرنشان کرد: رهاسازی مصدومان و کمک جهت انتقال افراد از مهم‌ترین وظایف نجاتگران و امدادگران بوده لذا با برگزاری مانورها همواره می‌توانیم آموزش‌های تخصصی و آمادگی تیم‌ها را داشته باشیم.

گفتنی است  با توجه به نزدیکی برگزاری اربعین حسینی و در جهت آمادگی کامل تیم های امداد و نجات جاده ای این مانور با سناریوی از پیش تعیین شده در سه راهی کارزان و در مسیر اصلی راه کربلا و زائر ین عتبات عالیات تدارک دیده شد که با حضور مدیرکل مدیریت بحران. فرماندار سیروان ، معاون مدیرکل مدیریت بحران و تعدادی از مسئولین امنیتی ، انتظامی و دستگاههای مختلف امدادی و خدماتی در سه راهی کارزان شهرستان سیروان برگزار گردید 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است