استانداری ایلام

استاندار ایلام

❑‌تلاش دشمن برای کمرنگ کردن عزاداری‌ها در ماه محرم ناکام ماند/ ایلام آماده استقبال از زائران اربعین است/

❑‌تلاش دشمن برای کمرنگ کردن عزاداری‌ها در ماه محرم ناکام ماند/ ایلام آماده استقبال از زائران اربعین است/

استاندار ایلام: 
❑‌تلاش دشمن برای کمرنگ کردن عزاداری‌ها در ماه محرم ناکام ماند/ ایلام آماده استقبال از زائران اربعین است/ امسال مردم همچون سال‌های گذشته با وجود گرمای هوا، خدمت به زوار را با جسم و جان می‌پذیرند


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز چهارشنبه ۲۵ مردادماه در همایش مدیران و مسئولان هئیت رزمندگان اسلام استان ایلام در هتل زاگرس شهر ایلام گفت: تلاش‌های دشمن برای خاموش کردن حرارت و شور بی نهایت محرم و عزاداری حضرت سیدالشهداء ( ع )  بعد از واقعه کربلا تاکنون بی نتیجه مانده است.

وی اظهار کرد: در جریان اغتشاشات اخیر نیز دشمنان با تشکیل کمپین، از مردم خواستند در عزاداری امسال شرکت نکنند، اما محرم امسال به فرموده مقام معظم رهبری باشکوه‌تر از سال‌های اخیر برگزار شد. 

دکتر بهرام‌نیا در ادامه با اشاره به در پیش رو بودن ایام اربعین حسینی(ع) نیز افزود: خوشا به‌ حال آنانکه در این مسیر خدمت می‌کنند و امسال نیز با وجود گرمای هوا، خدمت به زوار را با جسم و جان می‌پذیرند.

نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم در جهت توسعه زیرساخت‌های اربعین استان بلافاصله بعد از پایان اربعین سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و امروز توسعه این زیرساخت‌ها منجر به فراهم کردم سفری ایمن، راحت و ارزان برای زوار شده است که بارزترین آنها توسعه راه‌های منتهی به مهران است که نقش مهمی در کاهش تصادفات جاده‌ای دارد.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه مردم ایلام بعنوان خادمان پایتخت سیدالشهداء( ع ) خدمتگزار زوار اربعین هستند، ادامه داد: در هفته جاری همایش بزرگ موکب‌داران در مصلای بزرگ شهر ایلام برگزار شد و پیام این همایش، آمادگی برای پذیرایی و ارائه خدمت به زائران بود. 

وی اضافه کرد: هیئات مذهبی با اجرای ویژه برنامه‌های مختلف مذهبی و فرهنگی نقش مهمی را در ترویج فرهنگ دینی ایفا می‌کنند.

🗓️  چهارشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است