استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:

شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بعنوان مرجع تحویل گیرنده کالا در مرز مهران نقش موثری در توسعه منطقه دارد

شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بعنوان مرجع تحویل گیرنده کالا در مرز مهران نقش موثری در توسعه منطقه دارد

با حضور دکتر عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی مهران معارفه شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:
❑‌ شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بعنوان مرجع تحویل گیرنده کالا در مرز مهران نقش موثری در توسعه منطقه دارد


📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام دکتر شهریار عباسی معاون هماهنگی امور  اقتصادی استاندار ایلام  در نشستی که با حضور دکتر نجات بخش مدیر عامل غرب شرکت انبارهای عمومی  و خدمات گمرکی جمهوری اسلامی و هیات همراه در دفتر معاونت اقتصادی برگزار شد، خواستار  تعامل، همکاری و هم افزایی با تجار، بازرگانان و گمرک و حل چالش های پیش رو با نظارت فرمانداری شد.

وی بر ضرورت نصب دوربین ها، نظم بخشی سیستم نوبت دهی، ساماندهی کامیونهای ورودی، تکمیل ساختمان‌ها و ساختار اداری و تسریع در خدمات دهی در مرز تاکید کرد.

دکتر عباسی با تاکید بر ساماندهی و نظم دادن به امور توسط شرکت مذکور و گمرک گفت: شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بعنوان مرجع تحویل گیرنده کالا در مرز مهران نقش موثری در توسعه منطقه دارد، ضرورت دارد این رسالت مهم با تبیین دستاوردها و بهره گیری از ظرفیت های موجود منجر به تحول اقتصادی و توسعه منطقه ای گردد.

 مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب، نیز در این دیدار بیان کرد: شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با ۵۲ شرکت و شعب تابعه در عرصه خدمات گمرکی، لجستیک، بازرگانی و تجارت خارجی مشغول به ‌فعالیت می‌باشد که بر پایه سال‌ها تلاش و تجربه و در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص، ماشین آلات بروز، نرم افزار تخصصی و کاربردی به صورت آنلاین و با اتصال به سامانه جامع تجارت و سامانه‌های دستگاه های اجرایی و نظارتی با امکان رصد لحظه ای کالاها، در مسیر رشد و امنیت اقتصادی کشور انجام وظیفه می‌نماید.

حمید نجات بخش افزود: با انجام پشتیبانی‌های لازم و نوید بخش، شاهد رشد و اشتغال زایی و ارائه خدمات هر چه بهتر به فعالان اقتصادی، تجار و صاحبین کالا در استان‌ ایلام نیز خواهیم بود و امیدواریم به نمایندگی از دولت بتوانیم مشکلات مرز را با توان تجار و حمایت مسئولان امر، برطرف نماییم.

در پایان آقای حائری به‌عنوان سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی  (شعبه مهران) معرفی گردید.

🗓️  چهارشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است