استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام خبر داد:

به‌منظور هماهنگی و آمادگی دستگاه‌ها، مانور اربعین روز  جمعه ۲۷ مرداد در شهر مهران برگزار خواهد شد

به‌منظور هماهنگی و آمادگی دستگاه‌ها، مانور اربعین روز  جمعه ۲۷ مرداد در شهر مهران برگزار خواهد شد

 نشست هماهنگی و تقسیم وظایف مدیران حوزه عمرانی استانداری ایلام در ایام اربعین حسینی با ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار   برگزار شد 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام خبر داد:
❑‌ به‌منظور هماهنگی و آمادگی دستگاه‌ها، مانور اربعین روز  جمعه ۲۷ مرداد در شهر مهران برگزار خواهد شد

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، مهندس سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام  با تاکید بر اینکه باید تقسیم وظایف بین دفاتر حوزه عمرانی همزمان با برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی صورت بگیرد، گفت:  هریک از مدیران کل دفاتر حوزه عمرانی با مشارکت کلیه کارکنان این دفاتر و شهرداری ایلام برای مدیریت امورات محوله به معاونت عمرانی استانداری در ستاد اربعین حسینی تمهیدات لازم بعمل آورند‌.

مهندس هژبری با اشاره به اینکه راهپیمایی بزرگ اربعین یک گردهمایی و همایش بزرگ سیاسی، مذهبی و فرهنگی است، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال افراد بیشتری در این همایش شرکت کنند، بنابراین باید به خوبی از زیرساخت‌های مورد نیاز که برای زائران به خوبی پیش‌بینی شده است استفاده بهینه شود‌.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیران و کارشناسان حوزه عمرانی و شهرداری ایلام با بهره گیری و آسیب‌شناسی از مشکلات سال گذشته در نحوه خدمات عمرانی و زیرساخت‌ها در اربعین را داشته باشند، گفت: باید تلاش شود نسبت به رفع آسیب‌های احصا شده اقدام تا کارها به نحو احسن صورت بگیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با تاکید بر اینکه تقسیم وظایف کارها نقش اساسی در انجام امورات مربوطه  سهل و آسان می شود گفت : دفتر امور فنی ، دفتر امور شهری ، دفتر امور روستایی و اداره کل مدیریت بحران نماینده  یا نمایندگان مربوطه و با مشارکت شهرداری ایلام  برای حضور و نظارت و رسیدگی به امورات محوله در ایام اربعین که از روز ۲۸ مردادماه آغاز می شود معرفی شوند .


  معاون استاندار ایلام بر  تامین و جذب تجهیزات از جمله آب سردکن ، کانکس و سرویس های بهداشتی پورتابل، مکان‌یابی جهت نسب آبسرکن ها ، و نیاز سنجی ، انشعابات آب و نحوه نگهداری این تجهیزات ، نحوه واگذاری پارکینگ شماره ۲ و ۱  به فرد یا افراد مورد تایید شده ، نظارت و آماده‌سازی سرویس های بهداشتی و خدماتی ، تامین امنیت بویژه توجه به اطفا حریق و سرقت ماشین های پارک شده در پارکینگ ها و نحوه استقرار نیروهای خدمات شهرداری‌های استانهای معین ..... و نحوه جمع آوری تجهیزات که متعلق به بیت المال و برای استفاده  در اربعین بوده تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام بیان داشت: به منظور آمادگی کامل و آشنایی با شرح وظایف دستگاه‌های خدمت‌رسان ستاد اربعین حسینی مانوری در روز جمعه ۲۷ مرداد در شهر مهران و مرز مهران برگزار خواهد شد

🗓️ | چهارشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است