استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

❑‌ ۳۸۹ سازمان مردم‌نهاد در استان فعال است/ دستگاه‌های اجرایی یاریگر سمن‌ها برای تحقق اهداف و برنامه‌ها باشند

❑‌ ۳۸۹ سازمان مردم‌نهاد در استان فعال است/ دستگاه‌های اجرایی یاریگر سمن‌ها برای تحقق اهداف و برنامه‌ها باشند

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:
❑‌ ۳۸۹ سازمان مردم‌نهاد در استان فعال است/ دستگاه‌های اجرایی یاریگر سمن‌ها برای تحقق اهداف و برنامه‌ها باشند/ سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توانند در افزایش مشارکت مردم در انتخابات نقش‌آفرین باشند 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، نشست گرامیداشت هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی روز سه‌شنبه ۲۴ مردادماه به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با نشست، تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد استان برگزار شد.

محمد سبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در این نشست ضمن گرامیداشت هفته تشکل‌ها گفت: سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد بدون هیچ چشم‌داشتی برای گره‌گشایی از مسایل استان در  حوزه آموزشی، هنری، محیط زیست، کمک به افراد کم توان و ناتوان و کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش می‌کنند‌.
 
وی با قدردانی از فعالیت همه‌جانبه سازمان‌های مردم نهاد استان، افزود: بابت زحمات همه سمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد قدردانی می‌کنم  چراکه این کار بسیار ارزشمند است و تعداد افرادیکه در این حوزه احساس مسئولیت می‌کنند بسیار قابل توجه است.

حسنی تعداد سازمان مردم‌نهاد ثبت شده و فعال استان را  ۳۸۹ سازمان عنوان و تصریح کرد: اخیرا‍ً شاهد افزایش تعداد زنان در این حوزه هستیم که بسیار قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه ۲۳ دستگاه اجرایی در ارتباط با جوانان تکالیف و وظایفی دارند، تاکید کرد: انجام وظایف و تکالیف ادارات در قبال جوانان نیز مورد تاکید ما قرار دارد و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام باید این موضوع را بررسی و پیگیری کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم در راستای تسهیل امر ازدواج سالن‌های ورزشی و تالارها در اختیار زوج‌های جوان برای برگزاری مراسمات قرار گرفته است، افزود: دستگاه‌های اجرایی در زمینه برون‌سپاری امورات و برنامه‌ها از ظرفیت سمن‌ها و تشکل‌های مردمی استفاده کنند.

وی اضافه کرد: در برون سپاری امور و فعالیت و سپردن برخی امور به سازمان‌های مردم نهاد و سمن ها با توجه ظرفیت و قابلیت بالای آنان نتایج مثبتی را در پی خواهد داشت.

حسنی با اشاره به اینکه همه مردم استان ایلام در ایام اربعین حسینی خادم زوار اباعبدالله الحسین (ع) هستند، یادآور شد: سمن‌ها در زمینه استقبال و پذیرایی از زوار و اجرای فعالیت‌های فرهنگی اربعین می توانند نقش مهمی داشته باشند.

معاون استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود  به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: با توجه پایان مهلت پیش‌ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و آغاز ثبت نام نهایی دواطلبان از تاریخ ۲۷ مهرماه ضرورت دارد اعضای سازمان های مردم نهاد و سمن ها راهکارها و نظرات خود را به دبیرخانه ستاد انتخابات ارسال کنند.

وی افزود: در برگزاری  انتخابات مجلس شورای اسلامی، رقابت سالم، امنیت و مشارکت برای ما بسیار حائز اهمیت است که انتظار داریم سازمان های مردم و سمن‌ها  در افزایش مشارکت مردم در انتخابات همچون گذشته نقش آفرین باشند.

در پایان این نشست از تعدادی از تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد تجلیل شد‌

🗓️  سه‌شنبه  ۲۴ مردادماه ۱۴۰۲

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است