استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام:

❑‌فعالیت استان‌های معین ایلام در اربعین از ۲۸ مردادماه شروع می شود

❑‌فعالیت استان‌های معین ایلام در اربعین از ۲۸ مردادماه شروع می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام:
❑‌فعالیت استان‌های معین ایلام در اربعین از ۲۸ مردادماه شروع می شود/ کمیته‌های ۱۸ گانه اربعین آخرین نیازهای اربعین ۱۴۰۲ را بررسی و اعلام می کنند/ ۶۷ درصد از هموطنان، مرز مهران را برای رفتن به کربلای معلی انتخاب کرده اند


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، مهندس سعید هژبری روز سه شنبه ۲۴ مردادماه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز ایلام، اظهار داشت: استان‌های تهران، خراسان شمالی، مازندران، لرستان، مرکزی، البرز و قزوین استان‌های معین استان ایلام و مرز بین المللی مهران در ایام اربعین حسینی (ع) هستند.

وی افزود: تمام عملیات جمع‌آوری و مدیریت پسماند در حوزه استان‌های معین توسط کمیته خدمات شهری اربعین با مدیریت سازمان شهرداری‌ها و شهرداری تهران است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام بیان کرد: استان‌های معین در ذیل کمیته خدمات شهری اربعین متمرکز می‌شوند و فعالیت خود را در استان و مرز مهران آغاز خواهند کرد.

هژبری یادآور شد: ۹۵۰ نیروی خدماتی و پاکبان از استان های معین در این ایام وارد استان خواهند شد و در خارج از پایانه مرزی مهران تا پل زائر، نگهداری ۷۸۰ سرویس بهداشتی به عهده این کمیته خدمات شهری است.

وی اضافه کرد: ۱۶ دستگاه ماشین آتش نشانی، ۲۰ دستگاه مه‌پاش، ۱۲ دستگاه حمل متوفی، ۲۶ دستگاه آبرسان و به طور کلی با سایر تجهیزات و ماشین آلات و  ۱۳۱ نوع ماشین آلات خدمات شهری وارد استان و مرز مهران خواهد شد.

معاون امور عمرانی استاندار ایلام ادامه داد: امسال در خصوص مدیریت پسماند و بازیافت زباله‌ها شهرداری مهران خود اقدام می کند تا از این طریق درآمدی برای مجموعه شهرداری نیز ایجاد شود.

هژبری با بیان اینکه کمیته‌های ۱۸ گانه اربعین آخرین نیازهای اربعین ۱۴۰۲ را بررسی و اعلام می کنند، گفت: هر یک از کمیته‌ها مشکلات را بررسی می کنند، برای اربعین سال جاری تمامی برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور خدمات‌رسانی به مردم به صورت منسجم صورت می گیرد.

وی مرز بین المللی مهران را یکی از امن‌ترین و مهم‌ترین مرزهای کشور برای تردد زوار اربعین حسینی نام برد و گفت: ۶۷ درصد از هموطنان در سراسر کشور تا ۲ روز گذشته مرز مهران را برای رفتن به کربلای معلی انتخاب کرده اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام تاکید کرد: تمام تلاش مجموعه مدیریتی استان این است با کمک‌ها و هماهنگی همه ارگان ها و نهادها و حمایت‌های اقشار مختلف مردم، زمینه استقبال و پذیرایی بهتر از زوار حسینی را فراهم کنند.

🗓️  سه‌شنبه  ۲۴ مردادماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است