استانداری ایلام

اولین نشست هم اندیشی با موضوع آتش سوزی جنگلها و مراتع «مدیریت دانش »

اولین نشست هم اندیشی با موضوع آتش سوزی جنگلها و مراتع «مدیریت دانش » برگزار شد

اولین نشست هم اندیشی با موضوع آتش سوزی جنگلها و مراتع  «مدیریت دانش » برگزار شد

اولین نشست هم اندیشی با موضوع آتش سوزی جنگلها و مراتع  «مدیریت دانش » برگزار شد 

 اولین نشست هم اندیشی با موضوع آتش سوزی جنگلها و مراتع  «مدیریت دانش» با حضور مدیران ارشد مدیریت دانش وزارت کشور ، سازمان مدیریت بحران کشور، مدیران کل مدیریت بحران استانهای فارس ، لرستان ، مازنداران ، کردستان و مدیران دستگاههای منابع طبیعی ، محیط زیست و دفتر برنامه برنامه ریزی و تحول اداری استانداری امروز ۱۸ مرداد بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد .

   مجید بیگلریان مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام گفت : طی ۴ ماه اول سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۰۴ هکتار مرتع و ۴ هکتار جنگل  در سطح استان دچار آتش سوزی شده است 

وی گفت : استان ایلام با داشتن پوشش گیاهی و منابع طبیعی اعم از جنگل ، مرتع و واقع شدن  سلسله جبال زاگرس مستعد برای آتش سوزی های مهیب است که تاکنون با مدیریت و تلاش مجموعه دستگاههای مرتبط تاکنون در این راستا پیشگیری های لازم بعمل آمده است .

 بیگلریان خاطر نشان کرد : سهم جنگل  از مساحت استان ۶۴۲ هزار و ۶۶۷ هکتار معادل ۲۲درصد است که برای پیشگیری و جلوگیری از آتش سوزی نیاز به تجهیزات از جمله بالگرد می باشد .

مدیرکل مدیریت بحران ایلام به راهکارهای مقابله با آتش سوزی اشاره کرد و گفت با توجه به پیچیدگی موضوع و برای کنترل به موقع آتش سوزی ها و برنامه ریزی در این راستا به  سه مرحله مدیریت قبل از آتش سوزی ، مدیریت حین آتش سوزی و مدیریت پس از آتش باید توجه شود 

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است