استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام:

❑‌۴۰۰ نیروی خدمات شهری منطقه ۵ تهران به مرز مهران اعزام شد

❑‌۴۰۰ نیروی خدمات شهری منطقه ۵ تهران به مرز مهران اعزام شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام:
❑‌۴۰۰ نیروی خدمات شهری منطقه ۵ تهران به مرز مهران اعزام شد / ایام اربعین شهرداری‌های استانهای تهران کرج ، ساری ، مرکزی و قزوین کار خدمات رسانی به زائرین حسینی در مرز مهران انجام خواهند داد

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، مهندس سعید هژبری  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام روز دوشنبه ۲۳ مرداد با مشاور، مدیربازرسی ، مدیر مدیریت بحران غرب تهران ،مدیرحراست و مدیران شهرداری منطقه ۵ با محوریت اربعین دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار بر نقش موثر نیروهای شهرداریهای معین مستقر در مرز مهران  در رفت و روب و نظافت  پایانه مرزی مهران به ویژه از پل زائر تا پایانه برکت و پایانه شهید قاسم سلیمانی همزمان با برگزاری مراسم اربعین تاکید کرد. 

مهندس سعید هژبری با اشاره به حضور هرساله شهرداری منطقه ۵ تهران و دیگر شهرداری‌های استانهای معین در شهر مهران همزمان با برگزاری مراسم پیاده روی اربعین گفت: خدمات شهرداری.های منطقه ۵ و ۱۱ استان تهران  در ایام اربعین سال گذشته  به زائران حسینی چشمگیر بود  و انتظار هست که در اربعین امسال نیز با برنامه‌ریزی و تعامل با مسئولین منطقه همچون گذشته خدمات‌رسانی لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه تمامی این اقدامات با همکاری و تعامل مستقیم شهرداری‌ها با  حوزه عمرانی و فرمانداری مهران صورت می گیرد، ادامه داد: در سال های گذشته ارتباط بسیار خوبی  در این خصوص شکل گرفت و این روند هر سال تداوم پیدا خواهد کرد. 

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه با توجه به حجم بالای جمعیت حاضر در شهر مهران و پایانه های مرزی  همزمان با مراسم اربعین، خدمات رسانی بسیار دشوار می شود، گفت: حضور بموقع و تنظیم شیفت بندی نیروهای شهرداری ها  به همراه تجهیزات، امکان نظافت مکان های یاد شده  آن هم در شرایطی که جمعیت چندین برابر حالت معمول می شود، را فراهم  می سازد.

هژبری با تاکید بر تقسیم بندی وظایف عنوان کرد:  برای اربعین امسال نیروهای شهرداریهای  مناطق ۵و ۱۱ تهران ، کرج ، ساری ، مرکزی و قزوین  مسئولیت  خدمات رسانی از شهر مهران و  پل زائر تا پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی را  برعهده خواهند داشت  و زباله های جمع آوری شده با ماشین.های مخصوص  به محل دپو تعیین شده منتقل می‌شود‌. 

معاون عمرانی استاندار  در پایان ضمن تقدیر از نیروهای شهرداری مناطق ۵ و ۱۱  تهران و دیگر شهرداری‌های استانهای معین برای نظافت در ایام اربعین تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های مهم تیم ‌های شهرداری ها این است که تا پایان روز اربعین، خدمات رسانی انجام داشته باشند و این نیروها تا پاکسازی کامل بخش هایی که مسئولیت نظافت آن را برعهده دارند ، به فعالیت خود ادامه می هند


معاون شهردار منطقه ۵ تهران نیز گفت: با تشکیل تیم های مختلف و با شیفت بندی و برنامه ریزی لازم ، تلاش خواهیم کرد با توجه شرح وظایف تعیین شده  فعالیت لازم در راه خدمت رسانی مطلوب به زائرین حسینی  انجام گیرد .

مرتضی مرادی خاطرنشان کرد : در پیاده روی امسال اربعین، شهرداری منطقه ۵  نظارت و رفت و روب بخشی هایی از مسیر تردد زائرین در مرز مهران را بر عهده خواهد گرفت  که امیدواریم تا پایان این ایام، توفیق و افتخار خدمتگزاری به زائرین حسینی را با وضعیت مطلوب داشته باشیم.

🗓️  دوشنبه  ۲۳ مردادماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
             ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صف

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است