استانداری ایلام

پیام استاندار ایلام به مناسبت سالروز تشکیل جهاددانشگاهی

استاندار ایلام به مناسبت سالروز تشکیل جهاددانشگاهی پیام تبریک صادر کرد

استاندار ایلام به مناسبت سالروز تشکیل جهاددانشگاهی پیام تبریک صادر کرد

 پیام استاندار ایلام به مناسبت سالروز تشکیل جهاددانشگاهی

🔹 استاندار ایلام به مناسبت سالروز تشکیل جهاددانشگاهی پیام تبریک صادر کرد

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، در پیام دکتر حسن بهرام‌نیا آمده است: 

شانزدهم مردادماه سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، نهاد پویا و اثرگذاری که از همان بدو شکل‌گیری، اقدامات بسیار مؤثری را در زمینه‌های علمی، پژوهشی، تحقیقاتی و حتی صنعتی در کارنامه‌ی عملکرد خود ثبت کرده و با تکیه بر سیاست‌های ابلاغی مقام معظم‌رهبری‌(مدظله‌العالی) و با تلفیق علم و دانش، منجر به بروز و شکوفایی استعداد‌ها در زمینه‌های مختلف شده است.

این نهاد انقلابی اقدامات خوبی را از ابتدای تاسیس تا امروز در کارنامه‌ی خود ثبت کرده و امروز شاهد پویایی و بالندگی بیش از پیش آن در همه‌ی ابعاد مختلف علمی و فرهنگی در محیط‌‌های آموزشی کشور هستیم.

از این رو جهاد دانشگاهی می‌تواند در برقراری ارتباط مناسب با دیگر نهاد‌ها و نیز مطالعه و شناخت صحیح موضوعات مختلف، خدمات شایان و عظیمی با شناسایی درست ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف به‌ویژه کشاورزی، در معرفی پتانسیل بی‌نظیر محصولات استراتژیک و علی‌الخصوص گیاهان دارویی استان و همچنین پژوهش‌های کاربردی مبتنی بر تبدیل علم به ثروت به جامعه، ارائه‌ی خدمت مفید کند. 

در این مسیر توجه به ایجاد ارزش افزوده در محصولات کشاورزی از طریق فرآوری و نیز توسعه‌ی صنایع وابسته و مرتبط از دیگر اقدامات مهم این نهاد ارزشمند در استان است که با توجه به اهمیت موضوع، انتظار می‌رود این تجارب ارزنده توسعه یافته و به جامعه‌ی کشاورزان و سرمایه‌گذاران تسری یابد و در این راستا از تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌های ذی‌ربط نیز انتظار می‌رود که از ظرفیت جهاد دانشگاهی در پیشبرد اهداف و توسعه‌ی مجموعه اداری خود و استان کمک بگیرند.

اینجانب در پایان فرارسیدن سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی را به کارکنان خدوم این نهاد انقلابی، جامعه ی دانشگاهی و مردم شریف استان ایلام تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال، توفیق روزافزون و دستیابی به قله‌های رفیع علم و فناوری را برای همه‌ی دانشگاهیان و جویندگان حکمت و معرفت مسئلت دارم. امید است که با حمایت این نهاد اثربخش از شرکت‌‌های دانش‌بنیان و ارتباط آن با سایر حوزه‌‌های علمی و اجرایی کشور، شاهد تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) در جهت تحقق شعار "مهار تورم و رشد تولید" و سیاست‌های دولت مردمی ایران قوی باشیم.

حسن بهرام‌نیا
استاندار ایلام 
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است