استانداری ایلام

استاندار ایلام

فرماندهان پایگاه مقاومت اداری طلایه‌داران مقاومت و ایثار و پشتیبان نظام و ولایت هستند

فرماندهان پایگاه مقاومت اداری طلایه‌داران مقاومت و ایثار و پشتیبان نظام و ولایت هستند

استاندار ایلام:
❑‌ فرماندهان پایگاه مقاومت اداری طلایه‌داران مقاومت و ایثار و پشتیبان نظام و ولایت هستند 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا روز شنبه ۱۴ مرداد ماه در نشست با فرماندهان پایگاه مقاومت اداری استان، آنان را طلایه‌داران مقاومت و ایثار عنوان کرد و گفت: در بزنگا‌ه‌های مختلف این فرماندهان نقش خود را به خوبی ایفا و به وظیفه‌ی خود عمل کردند.

وی افزود: فرماندهان پایگاه‌های مقاومت اداری پشتیبان نظام و ولایت هستند و همواره در سختی‌ها و مشکلات پای‌کار نظام بوده و هستند.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام با تاکید بر احصا نظرات و پیشنهادات فرماندهان پایگاه‌های مقاومت اداری استان، خاطرنشان کرد: نظرات و راهکاری‌های فرماندهان و اعضای پایگاه‌های مقاومت به‌عنوان دلسوزان نظام و انقلاب می‌توانند در توسعه‌ی استان بسیار موثر باشد.

استاندار ایلام با اشاره به تدوین برنامه‌های منسجم برای استقبال از رییس‌جمهور در سفر به استان ایلام، گفت: ایت‌الله رئیسی رییس‌جمهور مورد عنایت ویژه‌ی مقام معظم‌رهبری است و حضور در برنامه‌ی استقبال از رییس‌جمهور، دفاع از ولایت  است.

وی استقبال از رییس‌جمهور را استقبال از ولایت و  مایوس کردن دشمنان نظام دانست و تاکید کرد: دشمنان خیلی تبلیغ کردند که بین مردم و حاکمیت، فاصله ایجاد شود که تلاش آنان ناکام ماند و شکست خوردند‌. 

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به قرارگیری ایلام به‌عنوان قطب اربعین اشاره کرد و گفت: اربعین برای مردم استان یک موهبت الهی است و یکی از مصادیق توجه به امور فرهنگی، برگزاری کنگره‌ی بزرگ اربعین است.

استاندار ایلام اضافه کرد: هرکسی که  در برگزاری کنگره‌ی جهانی اربعین نقشی داشته باشد افتخار بزرگی نصیب او شده است که خوشبختانه در کشور، ایلام به‌عنوان پایتخت خادمان اربعین بیشترین نقش را دارد.

وی گفت: اربعین مقدمه‌ساز آغاز حکومت جهانی قائم آل محمد(عج) است و این پیاده‌روی و حضور پرشور مردم در اربعین نشان‌گر علاقه‌ی مردم به اهل‌بیت(ع) است‌.

استاندار ایلام با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن برای مقابله با نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: تبیین خدمات نظام و دستاوردهای دولت در همه‌ی ابعاد توطئه‌ی دشمنان را خنثی کرده است.


🗓️  شنبه  ۱۴ مردادماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
             ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
   

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است