استانداری ایلام

استاندار ایلام

۶ هزارو ۳۹۰ میلیارد‌تومان در این دولت فقط برای زیرساخت‌های اربعین استان ایلام هزینه شده است...

۶ هزارو ۳۹۰ میلیارد‌تومان در این دولت فقط برای زیرساخت‌های اربعین استان ایلام هزینه شده است...

 ۶ هزارو ۳۹۰ میلیارد‌تومان در این دولت فقط برای زیرساخت‌های اربعین استان ایلام هزینه شده است... 
⭕️بر خود می‌بالیم که ایلام پایتخت خادمان سید الشهدا ( ع ) است ...
⭕️هارمونی وحدت برای استقبال از رییس جمهور......

استاندار ایلام:
❑‌ هارمونی وحدت مردم و مسئولان برای استقبال از رییس جمهور ایجاد شده است/ همه استان همصدا برای استقبال از رییس جمهور هستند/ اصحاب رسانه و صدا و سیما برای توسعه استان اهتمام دارند/ سفر رییس جمهور نقش مهمی در توسعه و پیشبرد برنامه‌های استان دارد/ اتحاد مردم هیمنه پوشالی نظام استکبار را در‌هم شکست/ رسالت اربعین استمرار جبهه‌ی حق علیه باطل است/ اربعین کنگره وحدت جهان اسلام است

(بخش اول)

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز جمعه ۱۳ مردادماه در نشست شورای اداری استان ضمن قبولی طاعات و عبادات مردم در ایام عاشورا و تاسوعای حسینی و یاد و خاطره شهدا و سه هزار شهید استان ایلام، گفت: علیرغم تلاش‌های دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی که اوج تلاش آنان فتنه سال ۱۴۰۱ بود، اما با اتحاد و همدلی مردم هیمنه نظام استکبار درهم شکست.

وی در ادامه افزود: دشمن تلاش کرد که مردم از حاکمیت جدا شود که این تلاش‌ها بی نتیجه ماند و شکست خوردند، جمعیت عزادار حسینی بیشتر از سال گذشته و برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه محرم نشانگر عشق و علاقه مردم به اهل بیت‌(ع ) است.

استاندار ایلام با بیان اینکه عشق و علاقه قلبی مردم به اهل بیت ( ع ) برگرفته از اعتقادات دینی و قلبی است، گفت: برای بقای نظام اسلامی جوانان زیادی در این کشور به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به کنگره اربعین و میزبانی ایلام در این کنگره عظیم، بیان داشت: ایلام پایتخت خادمان سید الشهدا ( ع) است به خود می‌بالیم که در این استان افتخار خدمتگذاری داریم که میزبان زوار عتبات عالیات است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: در واقع رسالت اربعین استمرار جبهه حق علیه باطل است، اربعین کنگره ای برای  وحدت جهان اسلام است افتخار کنیم که در این کنگره، ایلام نقش آفرین است.

وی تصریح کرد: به‌واسطه زحمات شهدای این مسیر در راس آنان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باید افتخار کنیم که ادامه دهنده چنین مکتبی هستیم. 

استاندار ایلام تصریح کرد: همزمان با اربعین حسینی در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان هستیم که هم یک سفر پربار معنوی است و هم سفری است که نقش مهمی در توسعه استان دارد و امید است که مردم این دیار میزبانی خوبی از رییس دولت ایران قوی داشته باشند.

دکتر بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: یک حضور کم نظیر لازم است چرا که هر جایی که در نظام اسلامی نیاز به حضور بوده است، استان ایلام در آن حضور نقش آفرینی کرده است.

وی افزود: تراز مردم استان ایلام تراز بسیار بالایی است که مدیران توفیق خدمت به چنین مردمانی را دارند.

استاندار ایلام گفت: مدیران استان و دستگاه های اجرایی استان برنامه‌های خود را برای سفر ریاست محترم جمهوری به استان با ستاد سفر هماهنگ کنند و زمینه استقبال و میزبانی شایسته از ریاست جمهوری به استان را فراهم کنند.


🗓️  جمعه  ۱۳ مردادماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
             ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است