استانداری ایلام

استاندار ایلام

❑‌ مرکز اورژانس پایانه مرزی مهران ظرف ۹ ماه برای خدمات‌دهی به زوار ساخته شد

❑‌ مرکز اورژانس پایانه مرزی مهران ظرف ۹ ماه برای خدمات‌دهی به زوار ساخته شد

استاندار ایلام:
❑‌ مرکز اورژانس پایانه مرزی مهران ظرف ۹ ماه برای خدمات‌دهی به زوار ساخته شد


📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز جمعه ۱۳ مردادماه در دیدار با رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: مرکز اورژانس پایانه مرزی مهران ظرف ۹ ماه برای خدمات‌دهی به زوار ساخته شد‌.

وی در ادامه افزود: برای این مرکز ۱۰۰ تختخوابی بیش از ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است، برای اربعین با وجود نیروی متخصص این مرکز به زوار خدمات‌رسانی می کند.

استاندار ایلام با اشاره به بیمارستان رازی شهر ایلام بعنوان یکی از بیمارستان‌های  بزرگ غرب کشور، گفت: این مرکز در این دولت به بهره‌برداری رسیده است که در آینده نیز تجهیزات بیشتر برای خدمات‌رسانی به مردم برای این بیمارستان  تامین می شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره به اقدامات انجام شده دولت سیزدهم در استان، خاطرنشان کرد: در این دولت برای تکمیل زیرساخت‌ها اعتبارات قابل توجهی جذب شده است.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: مجمع خیرین در استان‌ها فعال شده است و با قدرت کار خود را ادامه می دهند.

دکتر حسین علی شهریاری بیان داشت: رویکرد مجلس برای توجه به حوزه بهداشت و درمان توجه به استان‌های غیربرخودار است و در این راستا این استان برای اختصاص اعتبارات مورد توجه قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: برای کاهش مرگ و میر‌های ناشی از بیماری های مختلف، باید بر پیشگیری تمرکز کنیم.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در استان ایلام ایجاد مرکز درمان ناباروری بسیار مهم است و ضرورت دارد و برای راه اندازی این مرکز ما نیز تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت‌.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است