استانداری ایلام

استاندار ایلام

بایست به شکل تمام عیار به سمت دولت الکترونیک برویم

بایست به شکل تمام عیار به سمت دولت الکترونیک برویم

🔹استاندار ایلام گفت؛ ادارات بایست محل تولید فکر و برنامه باشند.

وی با تاکید بر این مهم که ادارات بایست محل تولید فکر و برنامه باشند، تصریح نمود؛ تا آنجا که می شود بایست کارهای مردم را از طریق الکترونیکی و غیر حضوری انجام داد زیرا این کار هم فرصت برنامه ریزی بیشتری به مدیران می دهد و هم در وقت و هزینه مردم صرفه جویی می شود و در نتیجه به رضایتمندی بالای مردم نیز منتج می گردد.

استاندار ایلام در ادامه با تاکید بر برون سپاری برخی امور دستگاه های اجرایی، اضافه کرد؛ دولت نبایست بخش خصوصی را رقیب خود بداند بلکه بایست بتواند از ظرفیت این بخش در جهت خدمت بهتر و کیفی تر به مردم استفاده کند و خود بیشتر در مقوله نظارتی نقش آفرینی نماید.

وی در ادامه با اشاره به وجود برخی مشکلات بخش خصوصی از جمله دفاتر پیشخوان گفت؛ برای انجام برون سپاری و حل مشکلات پیش رو معاونت امور هماهنگی منابع انسانی استانداری را بطور ویژه مامور این کار نموده ایم.

نماینده عالی دولت سپس با تاکید بر این مهم که
از هیچ تلاشی برای کمک به بخش خصوصی فروگذار نخواهد بود، تصریح نمود؛ بخش خصوصی بایست بتواند با خدمات خوب و عرضه مثبت خود بازاریابی کند و این کلید رفع مشکلات این بخش است و از این طریق می تواند رقبا را از سر راه خود بردارد.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش به حادثه سیل فروردین ماه و قطع خطوط ارتباطی فیبر نوری اشاره کرد و گفت؛ در حادثه سیل اخیر از سه مسیر فیبر نوری استان قطع شد که درواقع آن یک پدیده استثنائی و نادری در شبکه های کل کشور بود اما بایست حتی برای چنین پدیده هایی نیز آمادگی داشت.

وی ادامه داد؛ بایست وسایل جایگزین را در مواقع اینچنینی درنظر داشت تا در موارد بحرانی دچار مشکل نشویم.

استاندار ایلام در پایان به مدیرعامل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت؛ نبایست مناطق حساس و پر اهمیت استان از جمله مسیرهای تردد زوار در استان دارای نقاط کور مخابراتی باشد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است