استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

برگزاری باشکوه اربعین بعنوان یک حرکت عظیم فرهنگی افتخاری بزرگ برای مردم ایلام است

برگزاری باشکوه اربعین بعنوان یک حرکت عظیم فرهنگی افتخاری بزرگ برای مردم ایلام است

استاندار ایلام در دیدار معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور:
❑‌ برگزاری باشکوه اربعین بعنوان یک حرکت عظیم فرهنگی افتخاری بزرگ برای مردم ایلام است  

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور: سازمان ❑‌تبلیغات اسلامی برای ایام اربعین نسبت به اعزام مبلّغ اقدام خواهد کرد

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام صبح امروز شنبه ۲۴ تیر ماه در دیدار با معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: استان ایلام همه ساله شاهد برگزاری حماسه باشکوه اربعین بعنوان یک حرکت عظیم فرهنگی و دینی است و برگزاری این حماسه باشکوه برای مردم ایلام یک افتخار بزرگ محسوب می شود به یک نقطه قوت برای استان تبدیل شده است.

وی اظهار کرد: اربعین باعث شده تا اعتبارات ویژه‌ای با همین عنوان به استان تخصیص یابد که منجر به توسعه زیرساخت‌ها خواهد شد.

استاندار ایلام با اشاره به برگزاری اربعین باشکوه در استان در سال گذشته افزود: اقدامات فرهنگی مناسبی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی استان در ایام اربعین انجام شد که جای قدردانی دارد.

دکتر بهرام نیا خاطرنشان کرد: در این رابطه در همه موکب ها نماز جماعت با حضور روحانیون اقامه و امسال نیز این برنامه‌ها به جدیت دنبال و اجرایی خواهند شد.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین عزت‌زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور نیز با قدردانی از اهتمام مدیران در اجرای برنامه‌های فرهنگی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی برای ایام اربعین نسبت به اعزام مبلّغ اقدام خواهد کرد.

وی اظهار کرد: این مبلّغان برای حضور در مناطق مرزی و رسیدگی به امور فرهنگی مانند مسائل مربوط به نماز و احکام شرعی فعالیت خواهند شد.

🗓️  شنبه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است