استانداری ایلام

استاندار ایلام

میزان پیگیری و دفاع مدیران از منافع استان بهترین ملاک توانمندی آنان است

میزان پیگیری و دفاع مدیران از منافع استان بهترین ملاک توانمندی آنان است

🔹استاندار ایلام گفت؛ رسانه ها، فضای مجازی و صدا و سیما در طرح غربالگری کنترل فشارخون با دانشگاه علوم پزشکی همکاری کنند.

وی در ادامه ضمن تبریک به ریاست جدید دانشگاه علوم پزشکی از مدیریت قبلی تشکر کرد و گفت؛ دکتر همتی از نیرو های زحمت کش و متعهد بود که توانمندی خود را با دوندگی و پیگیری امور استان به مسئولان ارشد کشور نشان داد.

وی ادامه داد؛ مجموعه پیگیری ها و دفاع ایشان از منافع استان قابل توجه بود و آنجا بود که خود وزیر نیز به این نتیجه رسید که ایشان مرد عمل است.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که باقی مدیران استانی نیز به همین رویه شایستگی و توانمندی خود را در دفاع از منافع استان نشان دهند و البته این ملاک و معیار خوبی برای توانمندی، دلسوزی و متعهد بودن این افراد است.

نماینده عالی دولت در استان ضمن اینکه از مدیریت جدید علوم پزشکی خواست که بایست عزم خود در دفاع از منافع استان نشان دهد، گفت؛ ایلام در ظاهر استان کوچکی است اما در نقش آفرینی در سطوح ملی چون اربعین استان بزرگی بشمار می رود.

وی ادامه داد؛ حوزه بهداشت و درمان نیز می تواند از ظرفیت اربعین نقش خود را با توریست درمانی ایفا نماید.

وی افزود؛ در این راستا جمعیت میلیونی زوار در ایلام جامعه هدف خوبی برای حوزه درمان و علوم پزشکی هست‌.

سلیمانی دشتکی اشاره ای به سفر کربلا داشت و گفت؛ در سفر به کربلا مسئولان آنجا می گفتند که توریست های خارجی تمایل دارند به ایران سفر کنند و بایست در ایران نیر زمینه جذب این گردشگران فراهم شود.

وی در ادامه پیشنهاد داد؛ یک گروه از دانشگاه علوم پزشکی به عراق سفر کنند و زمینه ساز تبادلات در این حوزه شوند.

استاندار ایلام در ادامه بر کنترل بیماری های واگیر  در شرایط تراکم جمعیت سیال استان در ایام خاص تاکید کرد و گفت؛ معمولا در ایام اربعین جمعیت عظیمی به استان وارد می شود که بایست در حوزه درمانی و پزشکی و کنترل بیماری های واگیر اهتمام لازم را داشته باشیم.

وی در ادامه از همه خواست در طرح غربالگری کنترل فشار خون دانشگاه علوم پزشکی استان کمک کنند و در این زمینه نقش رسانه ها، فضای مجازی و صدا و سیما حائز اهمیت است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است