استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست ستاد اربعین استان

مدیران با توجه به منابع موجود و محدودیت‌ها، برای برگزاری باشکوه کنگره اربعین پای کار هستند/

مدیران با توجه به منابع موجود و محدودیت‌ها، برای برگزاری باشکوه کنگره اربعین پای کار هستند/

استاندار ایلام در نشست ستاد اربعین استان:
❑ مدیران با توجه به منابع موجود و محدودیت‌ها، برای برگزاری باشکوه کنگره اربعین پای کار هستند/ مشکلات بحث تامین اتوبوس در اربعین توسط راهداری برطرف شود/ برای  تامین رفاه زائران ۲۶ هکتار به ظرفیت پارکینگ بزرگ اربعین افزوده شده است/ با ساماندهی فاز ۱ و ۲ پارکینگ اربعین مشکلی در تامین پارک خودرو در مهران وجود ندارد/ هیچ یک از اماکن دولتی استان بدون مجوز ستاد اربعین واگذار نمی‌شود/‌عملیات اجرایی توسعه درب‌های ورود و خروج پایانه مرزی مهران فردا آغاز می‌شود 


📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز شنبه ۱۷ تیرماه در جلسه ستاد اربعین حسینی در مهران با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: جلسه ای بسیار خوب امروز با حضور وزیر کشور با همتایان عراقی برگزار شد که برای تسهیل تردد زائران اربعین بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

وی با تقدیر از اعضای ستاد اربعین استان، ابراز کرد: مسئولان استان برای کارها و پیشبرد امورات اربعین حسینی با کار جهادی پای کار هستند.

دکتر بهرام‌نیا تاکید کرد: مدیران اجرایی استان با توجه به منابع موجود و محدودیت های که در حوزه اعتبارات وجود داشته است، خوب کار کردند و تمام تلاش خود را برای اربعین سال جاری نیز به کار بسته اند.

استاندار ایلام با اشاره به ضرورت تامین اتوبوس برای حمل و نقل زوار اربعین حسینی،گفت: مشکلات بحث تامین اتوبوس توسط راهداری باید برطرف شود چرا که پارسال مشکلاتی وجود داشت.

وی بیان اینکه امسال در راستای تأمین رفاه زائران حسینی، ۲۶ هکتار به ظرفیت پارکینگ بزرگ اربعین افزوده شده است، تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۱۵۰ هزار خودرو در سطح مهران و پایانه مرزی مهران پارک شده بود و امسال تلاش شده است که با ساماندهی پارکینگ های اربعین شماره یک و ۲ مشکلی در زمینه پارک خودرو نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه هیچ یک از اماکن دولتی استان بدون مجوز ستاد اربعین واگذار نمی‌شود، گفت: برای ساماندهی امور بر  این مصوبه با جدیت نظارت دقیق خواهد شد.

دکتر بهرام‌نیا همچنین از آغاز فرآیند توسعه درب‌های ورود و خروج در مرز مهران خبر داد و تاکید کرد: با همکاری دو طرف، عملیات اجرایی درب‌های جدید ورود و خروجی پایانه مرزی مهران برای تسهیل در تردد زوار از فردا آغاز می شود.


🗓️  شنبه ۱۷ تیرماه  ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
   

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است