استانداری ایلام

طی مراسمی در آستانه عید سعید غدیر خم محقق شد؛

❑واگذاری ۱۱۰ قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در استان ایلام

❑واگذاری ۱۱۰ قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در استان ایلام

طی مراسمی در آستانه عید سعید غدیر خم محقق شد؛
❑واگذاری ۱۱۰ قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در استان ایلام


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، امروز و در مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام و در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ۱۱۰ قطعه زمین مسکونی به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در استان ایلام اعطا شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در این مراسم گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های مهم دولت، امروز و در آستانه عید سعید غدیر خم تحقق یافت.

هژبری، اجرایی شدن قانون جوانی جمعیت را یکی از سیاست‌های مهم دولت مردمی کارو کرامت عنوان کرد و اظهار داشت: دولت سیزدهم در راستای عمل به وعده‌های خود در خصوص حمایت از جوانی جمعیت و خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر عمل کرد و این خانواده‌ها می‌توانند از امکانات دولتی استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام تصریح کرد: یکی از تعهدات دولت در حمایت از این طرح، تأمین زمین برای این خانواده‌ها بوده که علیرغم این تعهد سنگین اما دولت به آن پایبند بوده و امروز به صورت نمادین و به تعدادی از این خانواده‌ها، مدارک و اسناد مربوطه تحویل داده می‌شود.

به گفته معاون استاندار ایلام، در مجموع ۹۷۵ نفر در سامانه نهضت ملی مسکن مربوط به قانون جوانی جمعیت ثبت نام کردند که تاکنون ۱۸۵ نفر مستحق دریافت زمین و یا واحد مسکونی هستند، از این تعداد ۱۱۰ نفر که مراحل نهایی را طی کردند، اسناد واگذاری زمین خود را دریافت می‌کنند.

هژبری افزود: تلاش می کنیم در مابقی شهرستان‌ها بصورت اعطای زمین و یا واحد مسکونی به این خانواده‌ها نیز اقدامات لازم صورت گیرد. 

وی اضافه کرد: اولین گام اساسی دولت در راستای حمایت از جوانی جمعیت برداشته شده و امیدواریم همه دستگاه‌ها به تکالیف خود در این خصوص عمل کنند؛ بطور نمونه برای حمایت از زوجین در قانون جوانی جمعیت ۱۰ درصد از بودجه عمرانی دانشگاه‌ها به تأمین خوابگاه‌های متأهلی اختصاص می‌یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: بسته‌های تشویقی نیز در حمایت از جوانی جمعیت در نظر گرفته شده که شامل تخفیف در حوزه‌های نظام مهندسی، شهرداری و انشعاب و زیرساخت است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام نیز در این مراسم گفت: دولت سیزدهم در راستای عمل به وعده خود در حوزه مسکن از هیچ تلاشی دریغ نکرده است و این مهم همچنان با جدیت دنبال می‌شود.

دوستی اظهار کرد: در طرح جوانی جمعیت نیز امروز اولین مرحله از واگذاری‌ها در سطح استان انجام می‌گیرد که بر این اساس ۱۱۰ قطعه زمین در قالب طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دو شهرستان مهران و دهلران به خانواده‌های بالای سه فرزند واگذار می‌شود.

🗓️ | پنجشنبه  ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam
                        ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویداد‌های استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
   
🆔 @ostandari_ilam              

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است