استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام:

دیپلماسی هوشمندانه دولت سیزدهم موجب احیاء روابط با کشورهای منطقه شد/ دشمن از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هراس دارد

دیپلماسی هوشمندانه دولت سیزدهم موجب احیاء روابط با کشورهای منطقه شد/ دشمن از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هراس دارد

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام:
❑‌دیپلماسی هوشمندانه دولت سیزدهم موجب احیاء روابط با کشورهای منطقه شد/ دشمن از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هراس دارد

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، «محمدسبحان حسنی»، معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام  روز دوشنبه ۲۹ خرداد ماه در بیست و دومین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، با گرامیداشت سالروز استقرار دولت سیزدهم، یکی از محورهای اصلی دولت انقلابی و عدالت محور را توجه به خواسته‌های به حق مردم و حضور در بین مردم بیان کرد و گفت: عملکرد دو ساله دولت در همه ابعاد باید برای مردم تبیین شود.

وی اظهار کرد: امروز شاهد دیپلماسی قوی دولت سیزدهم هستیم که هوشمندانه و با برنامه مشخص در راستای توسعه روابط با کشورهای همسایه و آمریکای لاتین گام برداشته و نتیجه و پیامدهای آن در حوزه های مختلف خود را نشان می‌دهد. 

حسنی خاطر نشان کرد: نخست وزیر ازبکستان بعد از ۲۰ سال دیروز به ایران سفر کرد و اذعان کردند جمهوری اسلامی در حوزه‌های علم و فناوری به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته که نیازمند استفاده و بهره‌مندی از آنها هستند و این تنها یک نمونه از مواردی است که در این دولت در حوزه دیپلماسی دنبال می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام افزود: یکی از مولفه‌های قدرت در جامعه دینی، توجه به فرهنگ ایثار و شهادت است و پشتوانه‌ای بسیار قوی برای حراست و پاسداری از نظام و ملت است.

وی یک نمونه از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران عنوان کرد و یادآور شد: در دیدار اخیر استاندار ایلام با مادر شهید رجبیان صحبت‌های این مادر گرانقدر شهید، آموزنده بود و تنها خواسته این مادر شهید استمرار راه فرزندش بود که در دفاع از نظام و انقلاب، جان خود را فدا کرده بود، اگر چه در این دیدارها نیازمندی‌ها و مشکلات خانواده‌های معظم شهدا مورد توجه قرار می‌گیرد. 

حسنی با بیان اینکه دشمن از گسترش فرهنگ ایثار و شهادت هراس دارد، ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند این فرهنگ را کمرنگ و در نهایت از بین ببرد.

وی، بر ضرورت خلاقیت در اجرای برنامه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و ازهنرمندان خواست، هنرمندانه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند، وی همچنین بر هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی نیز تاکید کرد.

معاون استاندار ایلام در پایان خواستار برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری باشکوه اعیاد پیش رو از جمله عیدغدیر و آزادسازی مهران شد و گفت: عملیات‌های بزرگ دیگری از جمله عملیات محرم و بخشی از عملیات فتح‌المبین در جغرافیای استان ایلام صورت گرفته که بعنوان گنجینه‌های ارزشمند باید به آنها پرداخته شود.

🗓️ | دوشنبه  ۲۹ خردادماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam
                        ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است