استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام:

برگزاری باشکوه کنگره بزرگ«اربعین»اولویت نخست استان است

برگزاری باشکوه کنگره بزرگ«اربعین»اولویت نخست استان است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام:
❑برگزاری باشکوه کنگره بزرگ«اربعین»اولویت نخست استان است

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، مهندس  سعید هژبری روز یکشنبه ۲۱ خردادماه در نشست با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت مسکن و عمران آستان قدس اظهار داشت: با توجه به اینکه مسیر تردد ۶۰ درصد از زائران اربعین مرز مهران است، باید متناسب با این حجم تردد به زیرساخت‌های استان توجه شود. 

وی، اربعین را یک رویداد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دانست و ادامه داد: تامین زیرساخت‌ و مایحتاج لازم برای  ۳.۵ میلیون زائر خارج از توان استان است که انتظار داریم همه در این مسیر کمک کنند تا این کنگره به خوبی برگزار شود.

معاون استاندار ایلام تصریح کرد: اگر تمام مردم استان و مسئولان پای کار نبودند، در اربعین سال‌های گذشته شاهد وقوع بحران بودیم.

وی، ظرفیت آستان قدس در حوزه اربعین را بسیار بالا عنوان کرد و ادامه داد: انتظار داریم آستان قدس رضوی در راستای افزایش شور و نشاط دینی و همچنین تعمیق باورهای مذهبی، تلاش‌های خود را در حوزه اربعین افزایش دهند.

وی، تامین زیرساخت‌‌هایی نظیر، سایه‌بان، مکان استراحت، سرویس بهداشتی، حمل و نقل عمومی را از جمله اقدامات انجام گرفته در حوزه اربعین استان دانست و خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از ۲ هزار و پانصد میلیارد تومان اعتبار در حوزه زیرساخت‌های اربعین هزینه شد.

🗓️ | یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۲ 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است