استانداری ایلام

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از شرکت پتروشیمی ارغوان گستر ایلام

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از شرکت پتروشیمی ارغوان گستر ایلام

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از شرکت پتروشیمی ارغوان گستر ایلام

⭕️بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از شرکت پتروشیمی ارغوان گستر ایلام

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر شهریار عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام  در حاشیه شرکت پتروشیمی ارغوان‌گستر ، صنعت پتروشیمی را پیشران توسعه استان برشمرد و بر ضرورت تکمیل زنجیره ارزش در محصولات پتروشیمی تاکید کرد.

دکتر عباسی با تاکید بر حمایت های لازم از فرایند توسعه طرح ها و در مدار تولید قرار دادن آنها، گفت: در تلاش هستیم  چرخه پتروشیمی تکمیل و با توجه به موقعیت استان در دسترسی به بازارهای جهانی، محصولات خروجی را علاوه بر توسعه صنایع پایین دستی، در بازار رقابتی عراق دخیل کنیم.

معاون استاندار ایلام بیان داشت: با راه‌اندازی این شرکت خوراک اصلی پارک پلی پرو‌پیلن تامین می شود، که می‌تواند منجر به توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی و رشد اقتصادی و نیز تکمیل زنجیره ارزش در استان شود.

وی با اشاره به تعامل و هماهنگی خوب مدیران صنعتی و اجرایی در استان و تأکیدات استاندار در راستای حمایت از تولید، ابراز داشت: همکاری و همراهی بانک‌ها در حمایت از تولید و تامین تسهیلات مورد نیاز مالی پروژه ضرورت دارد.

دکتر عباسی انتقال حساب‌های این شرکت به استان و تقویت گردش مالی در راستای توسعه صنایع نفت وگاز و پتروشیمی و همچنین همراهی در مسئولیت های اجتماعی را ارزشمند دانست و افزود: این مهم می تواند خیلی از مشکلات احتمالی را حل و پلی به توسعه استان ایجاد نماید، باید تلاش شود تا نیروی انسانی این پروژه در پروژه‌های جدید التاسیس بکار گیری شوند.

این پروژه که از سال ۱۳۹۵ کلنگ‌زنی شده و ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که  در یکسال اخیر با عوض شدن هیات مدیره جدید و تزریق اعتبار روند روبه رشدی را آغاز نموده، پیش بینی می‌شود تا پایان سال به بهره‌برداری برسد و بیش از ۵۰۰ نفر بصورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد کند.

گفتنی است  به دعوت مدیر‌عامل شرکت پتروشیمی ارغوان گستر ایلام، دکتر عباسی از روند توسعه این پروژه استان بازدید کرد و در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

🗓️ | یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویداد‌های استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگ

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است