استانداری ایلام

معاون استاندار ایلام:

دغدغه‌های فرهنگی متناسب با نیازهای اقتصادی باید مرتفع شود

دغدغه‌های فرهنگی متناسب با نیازهای اقتصادی باید مرتفع شود

معاون استاندار ایلام:
❑‌ دغدغه‌های فرهنگی متناسب با نیازهای اقتصادی باید مرتفع شود

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر شهریار عباسی روز چهارشنبه ۱۰ خردادماه در دیدار با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان با بیان اینکه دغدغه های فرهنگی متناسب با نیازهای اقتصادی باید مرتفع شود، گفت: اکنون استان نیازمند توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و اقتصادی است.

وی با تاکید بر اینکه نشاط فوق العاده‌ای در بنیاد حفظ آثار مشاهده می شود، افزود: با توجه به تاثیرگذاری ارزشهای دفاع مقدس از نظر فرهنگی و تربیتی، نیاز است که رویکرد و مشی جدید برای نسل جوان در این حوزه در پیش گرفته شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام بیان داشت: اگر رشادت ها و تجارب رزمندگان دفاع مقدس به درستی منتقل می شد ما بهتر می توانستیم نسل جدید را با آن ارزش ها آشنا کنیم.
دکتر عباسی تاکید کرد: کار ما در حوزه اقتصادی نیاز به بستری سازی در حوزه فرهنگی دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: نمودهای فرهنگی به خوبی در حوزه بنیاد حفظ آثار رشد کرده اند و نیاز به توسعه فرهنگی این حوزه بیش از هر زمان دیگر است.

عباسی تاکید کرد: دفاع مقدس گنجینه ارزشمند فرهنگی است که نیازمند انجام کارهای فرهنگی در بستر های جدید متناسب با مقتضیات زمان است.
وی افزود: بخشی از مسئولیت اجتماعی دستگاه‌ها و شرکت ها باید به بخش فرهنگی بنیاد اختصاص پیدا کند.

عباسی گفت: در حوزه فرهنگی محرومیت استان مضاعف است و باید تلاش کنیم دغدغه های فرهنگی متناسب با نیازهای اقتصادی هم توسعه یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام ادامه داد: با تلاش استاندار و کمک مدیران در حوزه اشتغال اول و در حوزه احیا واحد‌های راکد رتبه چهارم در کشور کسب شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام اضافه کرد: اکنون با سرمایه گذاری های جدید از قبیل شستا، سرمایه گذاران چینی و ایجاد ساختارهای اقتصادی در بخش های مختلف می‌توان به توسعه فرهنگی و اقتصادی کمک کرد چراکه اقتصاد و فرهنگ تکمیل کننده هم هستند و باید به موازات هم رشد پیدا کنند.

🗓️  چهارشنبه  ۱۰ خرداد‌ماه سال  ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
   

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است