استانداری ایلام

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

استاندار ایلام در پیامی روز ملی ارتباطات‌ و روابط عمومی را تبریک گفت

استاندار ایلام در پیامی روز ملی ارتباطات‌ و روابط عمومی را تبریک گفت

بسم الله الرحمن الرحیم

اهمیت و جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه فعالیت‌های تخصصی به عملکرد خوب روابط عمومی ها وابسته است.

نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی، اطلاع رسانی و ارتباطات در مناسبات انسانی، سازمانی و اجتماعی در دنیای امروز است.

از آنجا که روابط عمومی را چشم و گوش و زبان یک سازمان می نامند، می طلبد که این نهاد تاثیرگذار به درستی خواست ها، نیازها و گرایش های مخاطبان سازمان را تحلیل و تشخیص داده و به مدیران سازمان انتقال دهد و با ارائه مشاوره های تخصصی به سیاستگذاران نقش اثرگذار خود را در تدوین سیاست ها و برنامه های اجرایی سازمان ها ایفاء نماید.

از طرفی نقش مهم دیگر روابط عمومی ها اطلاع رسانی دقیق، شفاف و به موقع عملکرد سازمان ها و ارگان های مختلف به افکار عمومی است و البته این حق مردم است که از نحوه کار خدمت گذاران خود اطلاع و آگاهی دقیق داشته باشند.

امروز که دشمن تمام توان و تلاش خود را برجنگ روانی وایجاد یاس وناامیدی در جامعه ودلسرد نمودن مردم ازمسئولان گذاشته است، توجه به نقش وجایگاه روابط عمومی ها و تقویت سیستم اطلاع رسانی برای خنثی سازی این نقشه شوم بسیار حائز اهمیت است.

بنابراین یکی از وظایف خطیر و مهم روابط عمومی ها در شرایط کنونی اطلاع رسانی دقیق و صریح و پاسخ به موقع و شفاف به خواسته ها، سئوالات و ابهامات پیش آمده است بطوریکه خروجی کار منتج به ایجاد فضایی مثبت و امیدوار کننده در جامعه شود.

اینجانب لازم می دانم ضمن اینکه از تلاش ها و زحمات شبانه روزی مسئولان و مدیران حوزه ی روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاه های مختلف اجرایی، فرمانداری ها، شهرداری ها، شرکت ها، نهاد ها و ارگانهای دولتی و غیر دولتی استان ایلام در طول یک سال گذشته بویژه در ایام هفته دولت، اربعین، دهه مبارک فجر و سیل اخیر، تقدیر و تشکر نمایم، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به متولیان و دست اندرکاران امر تبریک بگویم. در پایان از درگاه خداوند متعال توفیق و سربلندی همگان را مسئلت دارم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است