استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام:

احداث نمازخانه در سه‌راهی کارزان، مسیر قلاجه به ایوان (محدوده ساتیان) و پل سیمره در اولویت قرار گیرد

احداث نمازخانه در سه‌راهی کارزان، مسیر قلاجه به ایوان (محدوده ساتیان) و پل سیمره در اولویت قرار گیرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام:
❑‌ احداث نمازخانه در سه‌راهی کارزان، مسیر قلاجه به ایوان (محدوده ساتیان) و پل سیمره در اولویت قرار گیرد/ اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت یکی از راه‌های تامین اعتبار برای احداث نمازخانه‌هاست

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، مهندس سعید هژبری روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه  در نشست ساماندهی نمازخانه‌های سر راهی استان ایلام اظهار کرد: در ورودی و خروجی‌های استان نیازمند ایجاد مراکز فرهنگی - مذهبی هستیم که در این راستا احداث نمازخانه در سه‌راهی کارزان، مسیر قلاجه به ایوان (محدوده ساتیان)و پل سیمره از اولویت‌های ما برای ساخت نمازخانه هستند که باید در اولویت قرار گیرند.

وی افزود: به عنوان اولین پروژه این حوزه، ساخت نمازخانه در سه‌راهی کارزان آغاز و روند ساخت آن توسط راهداری پیگیری می‌شود.

وی، استفاده از اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت را یکی از راه‌های تامین اعتبار احداث نمازخانه دانست و گفت: نمازخانه‌هایی که احداث می‌شوند باید با زیربنای محدود و با معماری ساده باشند تا در هزینه صرفه‌جویی شود، ضمن اینکه  کنار این سازه‌ها حتما باید سرویس بهداشتی نیز احداث شود.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: در بسیاری از مناطق مورد نیاز، افرادی برای واگذاری زمین اعلام آمادگی کرده‌اند تا نمازخانه در آنجا احداث شود.

هژبری، خواستار تعیین تکلیف مسجد روستای کاور دهلران شد و افزود: نیازهای واقعی مساجد استان باید برآورد شوند تا با استفاده از ظرفیت بنیادها و هلدینگ‌ها بخشی از نیازهای این اماکن رفع شود.

وی خواستار برنامه‌ریزی، زمان‌بندی و نظارت دستگاه‌های ذیربط در این زمینه شد و خاطرنشان کرد: باید متولی نگهداری از ظرفیت‌های موجود و همچنین نمازخانه‌هایی که احداث شده  مشخص گردد تا در طول سال دچار فرسایش و تخریب نشوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در پایان با انتقاد از تغییر کاربری نمازخانه‌ها و مساجدی که مورد استفاده زوار اربعین قرار می‌گیرند، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان از واگذاری و تغییر کاربری نمازخانه‌ها و مساجدی که مورد استفاده زوار اربعین قرار می‌گیرند، خودداری کنند.

🗓️  چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
   

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است