استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام:

«پیمان سپاری» بهترین روش برای فعال کردن پروژه زائر سرای ایلامیان در مشهد است

«پیمان سپاری» بهترین روش برای فعال کردن پروژه زائر سرای ایلامیان در مشهد است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام: 
‌❑‌«پیمان سپاری» بهترین روش برای فعال کردن پروژه زائر سرای ایلامیان در مشهد است/ استفاده از ظرفیت خیرین، ادارات، نهادها و کارخانجات نقش مهمی در روند تکمیل این پروژه دارد 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، سعید هژبری روز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در نشست کمیته فنی ساخت زائرسرای ایلامی‌ها در مشهد اظهار کرد: فعال کردن کار ساخت پروژه زائرسرای ایلامی‌ها در مشهد باید به صورت ویژه پیگیری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شود.

وی در ادامه افزود: استفاده از ظرفیت خیرین، ادارات، نهادها و کارخانجات نقش مهم و اثرگذای در روند تکمیل این پروژه خواهد داشت.

وی، فاصله مکانی اجرای پروژه با جغرافیای ایلام را یکی از ویژگی‌های آن عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به بعد مکانی و اعتبارات در اختیار، بهترین روش فعال کردن پروژه، پیمان سپاری آن است.

معاون استاندار ایلام بر کاهش هزینه‌ها در کنار کیفیت استاندارد مصالح ساختمانی مورد استفاده تاکید کرد و گفت: کار ساخت زائر سرا در دو فاز انجام می‌شود که فاز اول آن (سازه و سفت کاری) ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

هژبری، زائرسرا را متعلق به تمام مردم ایلام دانست و گفت: کل پروژه ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون حدود ۳ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

وی در پایان، با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه مردمی نیازمند نگاه ویژه خیرین هستیم و در این راستا دست آن‌ها را به گرمی می‌فشاریم، خاطرنشان کرد: پروژه زائرسرای ایلامی‌ها در مشهد در دو کیلومتری حرم مطهر امام رضا(ع) در ۸ طبقه به مساحت ۵ هزار متر مربع سازه بتنی، ۶۴ سوئیت، یک باب حسینیه، رستوران، نمازخانه، آشپزخانه، سردخانه، پذیرش زائر و ۳۲ واحد پارکینگ در حال ساخت است.


🗓️  سه شنبه  ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است