استانداری ایلام

استاندار ایلام

استاندار ایلام از نحوه‌ی پوشش اخبار صدا و سیمای مرکز ایلام در سفر دو روزه به شهرستان دهلران انتقاد کرد

استاندار ایلام از نحوه‌ی پوشش اخبار صدا و سیمای مرکز ایلام در سفر دو روزه به شهرستان دهلران انتقاد کرد

 استاندار ایلام از نحوه‌ی پوشش اخبار صدا و سیمای مرکز ایلام در سفر دو روزه به شهرستان دهلران انتقاد کرد

❑‌ استاندار ایلام: عملکرد رسانه‌ها و فضای مجازی استان در سفر دو روزه به شهرستان دهلران، بهتر از صدا و سیما بود/ صدا و سیما باید امیدآفرینی کند و عامل پمپاژ امید در جامعه باشد

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲  در نشست«جهاد تبیین»،  عملکرد رسانه‌ها و فضای مجازی استان را در سفر دو روزه به شهرستان دهلران به مراتب بهتر و بهتر از عملکرد صدا و سیمای مرکز ایلام عنوان کرد و گفت: در سفر دو روزه به شهرستان دهلران که استاندار ایلام، معاونین استاندار و تیم سیاسی، اقتصادی، عمرانی و مدیران کل اجرایی استان حضور داشتند عملکرد، پوشش اخبار و اطلاع‌رسانی رسانه‌ها و فضای مجازی استان در این سفر به مراتب بهتر و بهتر از پوشش اخبار صدا و سیمای مرکز ایلام بود.

استاندار ایلام افزود: از رسانه‌ها  به‌خاطر پوشش بسیار خوب در جریان سفر دو روزه به شهرستان دهلران تشکر می‌کنم، این یعنی امیدآفرینی و  این به نام شخص نیست، امیدآفرینی برای دولت، نظام  و حاکمیت است، هر چند که فضای مجازی خیلی بهتر از صدا و سیما در پوشش خبر ورود پیدا کرد. صدا و سیمای استان ایلام باید امیدآفرین و عامل پمپاژ امید باشد و نباید پوشش این سفر را در حد دو سه دقیقه خلاصه می‌کرد.

وی به فرمایشات رهبر معظم‌انقلاب اسلامی در خصوص جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: جهاد‌‌ تبیین واجب‌عینی است و همه باید ورود پیدا کنیم، امروز یک جنگ تمام عیار بین دو واقعیت است، بین اسلام و جبهه‌ی کفر که یک روز در قالب جبهه‌ی جنگ سخت که تیرشان به سنگ خورد و امروز در قالب جبهه‌ی جنگ فرهنگی و جنگ اقتصادی است که به میدان مقابله آمده‌اند، لذا ما باید با آمادگی کامل ورود کنیم.

نماینده‌ی عالی دولت در ایلام تاکید کرد: فرمایشات رهبر‌معظم انقلاب که همیشه مثل یک قطب‌نما جهت را به ما نشان داده است امروز نیز جهت یعنی جهاد تبیین را به ما نشان داده است و متناسب با حمله‌ی آفندی دشمن باید پدافند کنیم و بعضاً آفند را در دستور کار قرار دهیم.

وی با اشاره به اهداف شوم دشمنان برای به حاشیه کشاندن مدیران، گفت: در سطح استان ایلام اتحاد و همدلی بسیار خوبی وجود دارد‌ اما دشمن تلاش دارد ما را به سمت حاشیه‌ها هدایت کند، باید هوشیار باشیم و اصل موضوع را فراموش نکنیم، امروز اصل موضوع « مهار تورم و رشد تولید» است.


🗓️  یکشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است