استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

«طرح پزشکی خانواده و نظام ارجاع» در کاهش میزان  پرداختی بیماران و ارتقا سلامت بسیار اثر‌بخش است

«طرح پزشکی خانواده و نظام ارجاع» در کاهش میزان  پرداختی بیماران و ارتقا سلامت بسیار اثر‌بخش است

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:
❑‌«طرح پزشکی خانواده و نظام ارجاع» در کاهش میزان  پرداختی بیماران و ارتقا سلامت بسیار اثر‌بخش است/ بسترهای لازم فراهم و آگاهی بخشی از جزییات این طرح به مردم در دستور کار قرار گیرد 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، روز  شنبه ۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲، نشست کمیته اجرایی پزشکی خانواده و نظام ارجاع به ریاست محمد سبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام و با حضور مجموعه اعضاء در سالن شهید ملکشاهی استانداری ایلام برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در این نشست «طرح پزشکی خانواده و نظام ارجاع» را برای تسریع در خدمات رسانی به بیماران بسیار امیدبخش ارزیابی کرد و گفت: طرح پزشکی خانواده و نظام ارجاع علاوه بر کاهش میزان پرداختی های بیماران، در جهت ارتقا سلامت آنان بسیار اثر‌بخش است.

وی تاکید کرد: بسترهای لازم برای اجرای این طرح فراهم و اطلاع رسانی و آگاهی‌بخشی از جزئیات این طرح به مردم در دستور کار قرار گیرد و مزایا و فواید طرح از طریق صدا و سیما، رسانه ها و فضای مجازی به اطلاع مردم برسد.

حسنی ادامه داد: برای اجرای این طرح هماهنگی بین دانشگاه علوم پزشکی و بیمه‌ها انجام شود تا در ارایه خدمات بیمه ای به مردم خللی وارد نشود.

🔹️طرح پزشکی خانواده و نظام ارجاع در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر به منظور دسترسی مردم شهرها به خدمات بهداشتی و درمانی در سه سطح ۱ و ۲ و سطوح تخصصی (بیمارستان ها) اجرا می شود.

🔹️ در این طرح در قالب پایگاه سلامت به ازای هر سه هزار نفر یک پایگاه سلامت فعال و در این پایگاه‌ها یک پزشک و ۲ مراقب سلامت به جمعیت هدف خدمت ارایه می دهند.

🔹️این طرح در استان ایلام همزمان با سراسر کشور در فاز نخست در یک شهر بالای ۲۰ هزار نفر اجرا می شود.

🗓️  شنبه ۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است