استانداری ایلام

استاندار ایلام

خود را با شرایط کنونی وفق دهیم

خود را با شرایط کنونی وفق دهیم

🔹استاندار ایلام گفت؛ مدیران بایست شرایط موجود را درک کنند و خود را با وضعیت موجود وفق دهند.

وی ادامه داد؛ در این شرایط برآیند کار مدیران بایست جوری باشد که به ایجاد تسهیل در امور مردم بیانجامد و رضایت مردمی در پی داشته باشد.

وی در ادامه افزود؛ در تنظیم بازار و تعیین قیمت ها بایست انصاف را در نظر گرفت و شرایط استان را سنجید و با توجه به قیمت تمام شده کالا ها عرضه شود و در اینجا تنها اکتفا کردن به معدل قیمت استان های مجاور کفایت نمی کند.

استاندار ایلام در ادامه با انتقاد از عملکرد اتحادیه مرغداران گفت؛ ما به بازار اعتماد داریم اما اینجا بایست گفت که برخی از صنوف بازار ازجمله اتحادیه مرغداران خوب عمل نکرد و جواب اعتماد و حمایت ها را نداد و دود آن به چشم برخی مدیران رفت.

وی ادامه داد؛ ما از مدیران موفق که در این شرایط مسائل و مشکلات مردم را درک می کنند حمایت می کنیم و البته آنها نیز بایست این اعتماد و حمایت شکل گرفته را با عملکرد بهتر و خدمت بیشتر به مردم در این شرایط پاس دارند.

سلیمانی دشتکی در ادامه صادرات را یک راهبردی خوب برای برطرف نمودن مشکل ارزی عنوان کرد و گفت؛ با ارز ۴۲۰۰ بسیاری از نیازهای مردم در حال برطرف شدن است.

وی در پایان تاکید کرد؛ بایست با ارائه راهکار مناسب نسبت به کنترل قیمت ها و تنظیم بازار اقدام نمود و در این زمینه از هرگونه جو سازی نیز جلوگیری کرد

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است