استانداری ایلام

نخستین جلسه کارگروه استانی مولد سازی اموال مازاد دولت به ریاست معاون استاندار برگزار شد

نخستین جلسه کارگروه استانی مولد سازی اموال مازاد دولت به ریاست معاون استاندار برگزار شد

نخستین جلسه کارگروه استانی مولد سازی اموال مازاد دولت به ریاست معاون استاندار برگزار شد

⭕️نخستین جلسه کارگروه استانی مولد سازی اموال مازاد دولت به ریاست معاون استاندار برگزار شد 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، اولین جلسه  کارگروه استانی مولد سازی اموال مازاد دولت به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام  و با حضور مدیران امور اقتصادی ، سازمان مدیریت ، آموزش و پرورش و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و سایر اعضاء برگزار گردید. 

در ابتدای این نشست  مهندس ناصر نجفی معاون توسعه استاندار ضمن خوش آمدگویی و تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان در خصوص تأثیر مولد سازی اموال مازاد بر افزایش ثروت ملی ، تحقق ساختار بودجه ، کمک به رشد اقتصادی ، افزایش بهره‌وری و افزایش مشارکت مردم در اقتصاد مطالبی بیان کرد و اعلام نمود: در مورد تحقق شعار سال ( رشد اقتصادی کاهش تورم افزایش تولید ) انتظار داریم که کلیه مدیران و کارشناسان مرتبط با موضوع در خصوص مزایا و نتایج مثبت مولد سازی اطلاع رسانی لازم را انجام شده  و با برنامه ریزی صحیح و مطلوب نسبت به شناسایی و معرفی اموال مازاد اقدام لازم را بعمل آورند.

❑‌مقرر گردید جلسات کارگروه هر ده روز یکبار و با دعوت اداره کل امور اقتصادی و دارایی از دستگاههای اجرایی برگزار و نیز در هر جلسه مصوبات جلسه های قبل مورد پیگیری قرار گیرد.

❑‌مقرر گردید در مورد املاک دارای ابهام اعضاء کارگروه بوسیله بازدید میدانی از ملک در خصوص فروش یا عدم فروش آن تصمیمات لازم را اتخاذ نمایند. 

❑‌ مقرر گردید اداره کل امور اقتصادی و دارایی اسامی دستگاههای دعوت شده  به هر جلسه را قبل از برگزاری جلسه در اختیار اداره کل ثبت اسناد و املاک استان قرار دهد.

🗓️ | یکشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است