استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

روز قدس نماد اتحاد و انسجام مسلمانان و جهان اسلام است

روز قدس نماد اتحاد و انسجام مسلمانان و جهان اسلام است

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:
❑‌روز قدس نماد اتحاد و انسجام مسلمانان و جهان اسلام است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی روز یکشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ در نشست هماهنگی برای برگزاری روز قدس، گفت: سنگ بنای این نهضت و حرکت «روز قدس» توسط امام خمینی ( ره ) نشانده شد و پس از آن هر ساله آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس بصورت باشکوه و با حضور همه اقشار برگزار می شود.

وی با بیان اینکه روز قدس اتحاد و انسجام مسلمانان و جهان اسلام برای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی دو چندان می کند، افزود: مردم مومن و انقلابی با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال، بار دیگر نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را در استان فریاد می زنند.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: سال به سال به اضمحلال و نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک می شویم و به فضل خداوند متعال و اتحاد مسلمانان این مهم محقق می شود.

حسنی با ذکر این مطلب که جبهه استکبار امروز در همه جبهه ها شکست خورده است، خاطرنشان کرد: هژمونی آمریکا در جهان رو پایان است و تحولات آینده پیشبرد اهداف جهان اسلام را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تبدیل انتفاضه سنگ به موشک از جمله تحولات جدید در منطقه است، گفت: تبیین روز قدس در دستور کار قرار گیرد و روز قدس با هماهنگی همه دستگاه های اجرایی بصورت باشکوه برگزار شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به حضور پرشور و حماسی مردم استان و کشور  ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۱  بار دیگر پایبندی  خود را به نظام و آرمان های انقلاب اثبات کردند.

🗓️ | یکشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است