استانداری ایلام

استاندار ایلام در گردهمایی ائمه‌جمعه استان:

برای نخستین بار؛ اعتبارات حوزه‌های علمیه استان به‌طور کامل تخصیص یافت/ مساجد نیمه‌کاره استان با پیشرفت فیزیکی بالا تکمیل می‌شوند

برای نخستین بار؛ اعتبارات حوزه‌های علمیه استان به‌طور کامل تخصیص یافت/ مساجد نیمه‌کاره استان با پیشرفت فیزیکی بالا تکمیل می‌شوند

استاندار ایلام در گردهمایی ائمه‌جمعه استان:
❑‌برای نخستین بار؛ اعتبارات حوزه‌های علمیه استان به‌طور کامل تخصیص یافت/ مساجد نیمه‌کاره استان با پیشرفت فیزیکی بالا تکمیل می‌شوند 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز شنبه در گردهمایی ائمه‌جمعه استان ایلام با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام از تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات حوزه‌های علمیه استان خبرداد و گفت: برای حوزه‌های علمیه استان ۴۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱ مصوب شده بود که کل این اعتبار تخصیص یافت.

وی در ادامه با تاکید بر تکمیل و تجهیز حوزه‌های علمیه استان، افزود: توجه به حوزه‌های علمیه از اولویت‌های استان است و در سال جدید نیز برای تکمیل و تجهیز حوزه‌های علمیه تلاش خواهیم کرد.

استاندار ایلام همچنین با اشاره به اختصاص اعتباراتی برای تکمیل مساجد نیمه‌کاره و ضرورت توجه ویژه به مسایل فرهنگی در شهرها، خاطرنشان کرد: برای تجهیز و تکمیل مسجد جامع دره‌شهر ۴۰ میلیارد اختصاص یافت که این اعتبار هزینه شده است.

وی اضافه کرد: برای مسجد جامع ایوان نیز پس از بازدید اولیه ۲۰ میلیارد ریال اختصاص یافت و تلاش‌خواهیم کرد که این مسجد در سال ۱۴۰۲ تکمیل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فروش اموال مازاد و غیرمنقول ادارات اشاره و تاکید کرد: تمامی عایدات از محل فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان هزینه می‌شود.

استاندار ایلام با تاکید بر اهتمام دولت برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در استان، گفت: ۷۸ پروژه نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالای استان با اعتباری افزون بر ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تا شهریورماه سال‌جاری تکمیل می‌شود.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام بیان داشت: به لطف خداوند متعال و با همکاری همه، پس از سال‌ها پرونده‌ی مالیاتی نقت و گاز غرب و ۱۳ پرونده‌ی مالیاتی دیگر به استان بازگشت که سالانه مبلغ قابل توجهی از این قِبل وارد استان می‌شود.

وی اضافه کرد: از محل ارزش افزوده و آلایندگی‌ها سال گذشته ۲۳۰ میلیارد تومان  وارد استان شد که بخشی از آن بین دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان توزیع و بخشی برای  بهداشت و درمان و تکمیل راه‌های عشایری ‌هرینه شد.


🗓️ | شنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است