استانداری ایلام

استاندار ایلام

هارمونی خدمت در استان ایلام ایجاد شده است.

هارمونی خدمت در استان ایلام ایجاد شده است.

⭕️هارمونی خدمت در استان ایلام ایجاد شده است.....

استاندار ایلام در نشست شورای اطلاع رسانی استان: 
❑‌  دولت سیزدهم عزم خود برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام جزم کرده است/ اقتدار نظام و ملت، خدمت بی منت و کار شبانه روزی، جهاد تبیین و امیدآفرینی از مهمترین اهداف دولت سیزدهم است/ از مجموع ۱۹ ایستگاه پمپاژ کشاورزی نیمه تمام که بعضا ۲۰ سال از عمر کلنگ زنی آنها می گذرد سه پمپاژ تاکنون در این دولت به سرانجام رسیده است/ فعالیت های عمرانی در سطح کشور و استان چشمگیر است/ «مسئله‌محوری»  از مهمترین رویکردهای دولت سیزدهم است 


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام امروز یکشنبه ۲۸ اسفند ماه در نشست شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: در هر دولتی فارغ از هر نوع نگاه سیاسی به دلیل آنکه عملکرد دولت به اطلاع مردم برسد، چنین شورایی تشکیل و در قالب این شورا سیاست‌گذاری‌ها در حوزه اطلاع‌رسانی دستاوردهای دولت تدوین می شود.

وی اظهار کرد: عملکرد دولت عملکرد حاکمیت و نظام است و بار اصلی توسعه و اجرای پروژه‌ها بر دوش دولت است و در طی این مدت از عمر دولت سیزدهم اقدامات اساسی و ارزنده ای انجام گرفته است.

دکتر بهرام نیا خاطرنشان کرد: دولت با ۱۴ هزار میلیارد تومان بدهی از دولت قبل، کار خود را آغاز کرد و با پرداخت این بدهی‌ها بدون استقراض و در عین حال با وجود تحریم ها و با هجمه های براندازی یکی پس از دیگری به همت دولتمردان مشکلات در حال حل شدن است.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: با وجود این همه مشکلات، اما دولت آبرومندانه ورود پیدا کرد و امروز می‌بینم کارهای عمرانی در سطح کشور و استان بسیار چشمگیر شده است.

وی در ادامه با اشاره به اعتبارات مصوب سفر ریاست محترم جمهور به استان و تلاش برای جذب بیشتر اعتبارات گفت: در مجموع ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مصوبات سفر داشتیم که بیش از دو هزار میلیارد تومان آن نزدیط به سفر ریاست جمهور، ۸۰۰ می‌بارد اعتبار متمم سفر اول، ۱۲۰۰ میلیارد تومان از سفر معاون اجرایی رئیس‌جمهور و مابقی در قالب تسهیلات است.

وی تصریح کرد: جذب و تزریق این میزان اعتبار به پروژه‌های نیمه تمام و پروژه‌های در دست اقدام که بعضاً ۲۰ سال از عمر برخی پروژه‌ها سپری شده تزریق شد و بطور نمونه سه ایستگاه پمپاژ کشاورزی از مجموع ۱۹ ایستگاه پمپاژ کشاورزی نیمه تمام در این دولت به سرانجام رسید.

استاندار ایلام یکی از مهمترین رویکردهای دولت سیزدهم در استان را برگزاری ۷۶ سفر شهرستانی ذکر کرد و افزود: از ابتدای شروع به کار خود دولت سیزدهم در استان ایلام سفرهای شهرستانی با هدف بررسی وضعیت پروژه‌های هر شهرستان و دیدار با معتمدین و مردم با هر نگاه و سلیقه ای انجام شده و برای آنکه خللی در روند رسیدگی به کار مردم ایجاد نشود، سفرهای شهرستانی در روزهای آخر هفته و تعطیل با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی از صبح زود تا پاسی از شب‌ اجرا شده است.

وی عنوان کرد: امروز هارمونی خدمت در استان ایلام ایجاد شده است و همه وظیفه داریم با قدرت پای کار باشیم، آنچه برای ما اهمیت دارد اقتدار نظام و ملت، خدمت بی منت و کار و تلاش شبانه روزی، جهاد تبیین و امیدآفرینی است. 

دکتر بهرام نیا در ادامه با قدردانی از خدمات بسیار خوب شورای اطلاع رسانی دولت در استان، بیان کرد: از هم اکنون لازم است در راستای برنامه‌های سال آینده این شورا هم افزایی و هم اندیشی صورت گیرد.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود، «مسئله‌محوری» را از مهمترین رویکردهای دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: عزم دولت سیزدهم برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام جدی است.

لازم به ذکر است، بررسی مصوبات جلسه گذشته، ارائه گزارش سال ۱۴۰۱، هم اندیشی در خصوص برنامه‌های سال ۱۴۰۲ و بررسی مسائل و مشكلات جامعه رسانه‌ای و رسانه‌های مجوزدار از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

گفتنی است در پایان این جلسه، آقای «حیدر داودی»، بعنوان عضو جدید شورا اطلاع رسانی استان معرفی و حکم خود را دریافت کرد.

عباس خزلی عضو شورای اطلاع رسانی استان نیز حکم خود را از دکتر بهرام نیا استاندار ایلام دریافت کرد.

همچنین در این نشست از طرف جامعه فرهنگ و هنر و رسانه با اهدا پرتره دکتر بهرام نیا از زحمات استاندار ایلام در طی سال ۱۴۰۱ قدردانی شد.

🗓️ | یکشنبه ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است