استانداری ایلام

استاندار ایلام

آئین افتتاح پروژه بزرگ اصلاح سیستم روشنایی معابر شهر ایلام با چراغ LED با حضور استاندار ایلام

آئین افتتاح پروژه بزرگ اصلاح سیستم روشنایی معابر شهر ایلام با چراغ LED با حضور استاندار ایلام

دستور استاندار ایلام در شورای برنامه ریزی استان مورد اجابت قرار گرفت؛
❑‌پروژه بزرگ اصلاح سیستم روشنایی معابر شهر ایلام با حجم فیزیکی ۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه چراغ LED به بهره برداری رسید 

استاندار ایلام در آئین افتتاح پروژه بزرگ اصلاح سیستم روشنایی معابر شهر ایلام:
❑‌اقدام شرکت توزیع برق در برگزاری آیین افتتاح پروژه اصلاح سیستم روشنایی معابر شهر ایلام «در میان مردم» ستودنی است/این پروژه مصادق رعایت حقوق شهروندی از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان و پاسخ به مطالبات مردمی بود/ حضور در کنار مردم باید سرلوحه کار مدیران قرار گیرد


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، آئین افتتاح پروژه بزرگ اصلاح سیستم روشنایی معابر شهر ایلام با چراغ LED شامگاه شنبه ۲۷ اسفند ماه با حضور استاندار ایلام و جمعی از مدیران در محل خیابان سعدی شمالی ایلام برگزار شد.

استاندار ایلام در این آئین گفت: این پروژه با حجم فیزیکی ۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه چراغ LED و با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال به میمنت بهار طبیعت و در آستانه سال جدید به بهره‌برداری رسید.

وی با تقدیر از اقدام شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام به منظور برگزاری آیین افتتاح این پروژه در جمع مردم گفت: این برنامه یک برنامه مردمی است و حضور در کنار مردم باید سرلوحه کار مدیران قرار گیرد.

دکتر بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: در استمرار بازدیدهای سرزده و به صورت شبانه از سطح شهر، بحث تقویت روشنایی در دستور کار قرار گرفت و در جلسات شورای برنامه‌ریزی به شرکت توزیع نیروی برق استان مأموریت داده شد تا نسبت به تقویت روشنایی سطح شهر ایلام اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهد.

استاندار ایلام افزود: روشنایی شهر در روح و روان و نشاط و شادابی مردم تاثیرگذار است، به همین منظور این مطالبه در راستای رعایت حقوق شهروندی از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان به موقع پاسخ داده شد.

وی اضافه کرد: اگر می‌خواهیم مردم با نشاط باشند، لازمه آن رسیدگی به وضعیت شهر از همه جهات است‌، از این منظر که شهر به‌مثابه یک موجود زنده است‌ و رشد متوازن منجر به افزایش نشاط اجتماعی می شود.

وی با بیان اینکه اشاعه و گسترش روشنایی در سطح کل استان به ویژه در مرکز استان همچنان در دستور کار قرار دارد، افزود: برای توسعه روشنایی در استان به ویژه در مرکز استان کمک‌های لازم صورت خواهد گرفت.

🗓️ | شنبه ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۱

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است