استانداری ایلام

بازدید سرزده و رصد قیمت ها در بازار توسط دکتر بهرام نیا استاندار ایلام

در این بازدید سرزده دکتر بهرام نیا استاندار ایلام با حضور در بازار و غرفه ها طبق نرخ نامه شخصا قیمت میوه، مرغ و گوشت و دیگر اقلام را بررسی نمود

در این بازدید سرزده دکتر بهرام نیا استاندار ایلام با حضور در بازار و غرفه ها طبق نرخ نامه شخصا قیمت میوه، مرغ و گوشت و دیگر اقلام را بررسی نمود

استاندار ایلام: 
❑‌حواله ۱۵۰ تن گوشت قرمز صادر و به زودی وارد استان می شود/ عرضه میوه در ایلام باید طبق نرخ نامه اعلامی باشد/ روزانه نرخ نامه میوه غرفه ها به جهاد کشاورزی اعلام و تیم های تعزیرات نظارت مستمر داشته باشد/ هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد/ با گران‌فروشی با جدیت برخورد می کنیم

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز سه شنبه ۲۲ اسفندماه به‌صورت سرزده از غرفه ها، شرکت پشتیبانی امور دام، انبار غله و سردخانه ذخیره سازی میوه شهر ایلام بازدید کرد و در جریان عرضه میوه، مرغ، ماهی و خشکبار در غرفه ها، میزان ذخیره سازی گوشت و مرغ در انبار پشتیبانی امور دام و اقلام اساسی در انبار شرکت غله قرار گرفت.

وی در نخستین برنامه خود در بازدید از غرفه های عرضه میوه در شهر ایلام، گفت: عرضه میوه در ایلام باید طبق نرخ نامه و اختلاف قیمت ها هر کیلو میوه باید با میدان میوه و تره بار تهران، تنها رقمی ناچیز برای هزینه حمل و نقل باشد.

استاندار ایلام بیان داشت: روزانه نرخ نامه فروش میوه در  غرفه ها به جهاد کشاورزی اعلام و تیم های تعزیرات بر عرضه میوه در غرفه ها طبق قیمت اعلام شده  نظارت مستمر داشته باشد.

وی در خصوص توزیع گوشت قرمز در بازار نیز خاطرنشان کرد: حواله ۱۵۰ تن گوشت قرمز صادر و به زودی وارد استان می شود و باید دستگاه های متولی بر توزیع آن نظارت دقیق و مستمر داشته باشند.

وی همچنین در بازدید از انبار مرغ و گوشت واقع در شرکت پشیتبانی امور دام استان گفت:  تلاش می کنیم به اندازه تقاضای مردم ذخیره سازی داشته باشیم تا مردم بتوانند به راحتی گوشت و مرغ مورد نیاز خود را تهیه کنند.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه برنامه های خود از انبار کالاهای اساسی شرکت غله استان نیز بازدید و در جریان میزان ذخیره اقلام و کالاهای اساسی در این انبار قرار گرفت‌ و گفت: خوشبختانه هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است