استانداری ایلام

در سالگرد بزرگداشت شهدا و در نخستین روز از پویش «سلام شهید»:

استاندار ایلام با خانواده شهید مرادی دیدار کرد

استاندار ایلام با خانواده شهید مرادی دیدار کرد

در سالگرد بزرگداشت شهدا و در نخستین روز از پویش «سلام شهید»:
❑‌استاندار ایلام با خانواده شهید مرادی دیدار کرد 

استاندار ایلام:
❑‌عاقبت بخیری همه ما حرکت در امتداد راه شهداست/ زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا موجب رحمت است 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، شامگاه دوشنبه ۲۲ اسفندماه دکتر حسن بهرام نیا استاندار ایلام به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیر کل زندان های استان، مشاور استاندار ایلام در امور ایثارگران، مدیرکل حوزه استاندار ایلام و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام به خانواده شهید مرادی دیدار و گفتگو کردند.

استاندار ایلام در این دیدار گفت: عاقبت بخیری ما حرکت در امتداد راه شهداست،  شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند و خانواده ها آنان نیز باید مورد تکریم قرار گیرد.

دکتر بهرام نیا افزود: امنیت، اقتدار و آرامش امروز در کشور  مرهون خون شهدا و ایثارگران است و افتخار ما قدم نهادن در راه شهداست و امیدواریم میراث‌دار شهدا باشیم.

وی اضافه کرد: شهدا باران رحمتی است که در سرزمین ها می بارد و حتی زنده نگه داشتن یاد و خاطره این بزرگواران موجب رحمت می شود  و هر جامعه که نیاز به فعال شدن دارد نیاز به خون تازه دارد که این خون پاک و مطهر، خون شهید است.

🔹شهید والامقام «محمد مرادی» از پاسداران لشکر ۱۱ حضرت امیر ( ع ) بود که در تاریخ ۰۸/ ۰۱/ ۱۳۶۴ در بمباران شهر ایلام به فیض شهادت نائل شدند.

🗓️ | دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است