استانداری ایلام

استاندار ایلام در آیین گرامیداشت شهدای زمین فوتبال چوار:

وقوع انقلاب اسلامی ایران «معجزه قرن» بود/ حضور پرشکوه مردم در ۲۲ بهمن حجت را بر همه تمام و امید دشمنان را به یاس مبدل کرد/ واقعه غمناک زمین فوتبال چوار باید به جهانیان معرفی شود

وقوع انقلاب اسلامی ایران «معجزه قرن» بود/ حضور پرشکوه مردم در ۲۲ بهمن حجت را بر همه تمام و امید دشمنان را به یاس مبدل کرد/ واقعه غمناک زمین فوتبال چوار باید به جهانیان معرفی شود

استاندار ایلام در آیین گرامیداشت شهدای زمین فوتبال چوار:
❑‌ وقوع انقلاب اسلامی ایران «معجزه قرن» بود/ حضور پرشکوه مردم در ۲۲ بهمن حجت را بر همه تمام و امید دشمنان را به یاس مبدل کرد/ واقعه غمناک زمین فوتبال چوار باید به جهانیان معرفی شود 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه در آیین گرامیداشت شهدای زمین فوتبال چوار، ضمن یاد و خاطره سه هزار شهید استان ایلام، ۲۰۰ شهید چوار و ۱۵ شهید زمین فوتبال چوار، گفت: جایگاه شهدا بسیار متعالی است، بالاتر از هر خوبی یک خوبی است و بالاترین خوبی نزد شهدا است.

وی با اشاره راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه در ایلام و سایر استان های کشور، افزود: مردم شهر ایلام، سایر شهرستان ها، استان ها و شهرهای کشور بار دیگر سنگ تمام گذاشتند و حضور پرشوری در راهپیمایی داشتند.

استاندار ایلام ادامه داد: شهدا از مصادیق بارز سلحشوری و مقاومت و دین مداری مردم ایلام است و این مردم هشت سال در برابر دشمن بعثی مقاوم کردند و  استان را خالی نکردند و جانانه و شجاعانه ایستادگی کردند.

دکتر بهرام نیا با اشاره به وقوع انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام ( ره ) و جوانان کشور، بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن بود چراکه تنها انقلاب اسلامی ایران، تنها انقلابی بود که در طول تاریخ وابسته با شرق و غرب نبود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: مردم در ۲۲ بهمن با حضور پرشکوه حجت را بر همه تمام کردند و بار دیگر ثابت کردند که پشتیبان ولایت فقیه هستند و پای آرمان های انقلاب و امام ( ره ) ایستاده‌اند و امیدهای جبهه استکبار را به یاس مبدل کردند.

بهرام نیا در ادامه با تاکید بر معرفی واقعه زمین فوتبال چوار به جهانیان، خاطرنشان کرد:  متاسفانه تاکنون در زمینه معرفی واقعه زمین فوتبال چوار در قالب فیلم و کتاب اقدامی انجام نشده که  نیاز است هنرمندان و اهالی هنر به این عرصه ورود کنند. 

وی با تاکید بر توجه ویژه به امورات فرهنگی به ویژه شهدای زمین فوتبال چوار ، گفت: ۲۶۰ میلیارد ریال  برای زمین فوتبال چوار و ایجاد المان برای یاد و خاطره شهدای زمین فوتبال چوار اختصاص یافته است که تاکنون ۶۰ میلیارد ریال آن هزینه شده است.

استاندار ایلام با اشاره به حضور اعضای رئیس و اعضای  رئیسه فدراسیون فوتبال برای شرکت در یادواره شهدای زمین فوتبال چوار: گفت:  حضور همه اعضای هیات رئیسه برای نخستین برای در یک شهرستان نشانگر توجه  فدراسیون فوتبال است که جای قدردانی دارد.

وی از رئیس و اعضای فدراسیون فوتبال خواست زمینه مشارکت بخش خصوصی برای توسعه فوتبال استان را فراهم آورد تا جوانان این سرزمین بتوانند استعدادهای خود را شکوفا کنند.

🗓️ | یکشنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۱

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است