استانداری ایلام

استاندار ایلام

در حوزه آسیب های اجتماعی باید از حوزه تئوری به اجرا برسیم

در حوزه آسیب های اجتماعی باید از حوزه تئوری به اجرا برسیم

استاندار ایلام عواقب جنگ تحمیلی، عدم توسعه یافتگی، بیکاری، تضاد بسیار عمیق فرهنگ سنتی و مدرن و فقر از اصلی ترین عوامل بروز آسیب های اجتماعی در ایلام دانست و راهکار رفع این مشکلات را عمل گرایی مدیران دانست.

وی با اشاره به روند رو به کاهش آسیب های اجتماعی در سال جاری نسبت به یکی دو سال گذشته خاطر نشان کرد: حرکت های جمعی خیلی خوب و قوی در استان برای رفع مشکلات و معضلات اجتماعی شکل گرفته است و ما باید از بحث مطالعات که سال های سال است در استان انجام می شود به اجرایی نمودن نتایج آنها در استان حرکت کنیم و در این راستا مذاکرات خوبی را مسئولین سازمان برنامه و بودجه داشته ایم.

وی ادامه داد؛ جلسات ماهانه کارشناسان و سه ماهه ای با دکتر نمکی به صورت روتین داریم که ایشان قول مساعد دادند در اعتبارات سال 98 توجه ویژه ای به بحث آسیب های اجتماعی داشته باشند و همچنین اگر کارگروه نیاز به منابع مالی داشته باشد با ارائه طرح و پروپزال قوی اعتبارات آن را تأمین کنند.

نماینده عالی دولت در استان پیشنهاد دادند طرح گفتگوی ملی خانواده در استان ایلام با کارگروه آسیب های اجتماعی ادغام شود و در قالب یک مجموعه می تواند اقدامات موثری را در استان صورت دهد.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است