استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در نشست ساماندهی امور جوانان:

انقلاب اسلامی ایران با نقش آفرینی جوانان به وقوع پیوست

انقلاب اسلامی ایران با نقش آفرینی جوانان به وقوع پیوست

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در نشست ساماندهی امور جوانان: 
❑‌ انقلاب اسلامی ایران با نقش آفرینی جوانان به وقوع پیوست 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی  روز سه شنبه در نشست ساماندهی امور جوانان، پیشاپیش ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود تاریخی امام خمینی ( ره ) و سر آغاز استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان داشت: جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند و به عنوان سرمایه های عظیم کشور همواره در تمام عرصه ها و پیشرفت های کشور نقش خود را بخوبی ایفا کردند.

معاون استاندار ایلام خواستار برنامه ریزی منسجم و هدفمند برای استفاده صحیح از ظرفیت جوانان شد و گفت: باید همه زمینه ای را فراهم کنیم که جوانان بتوانند بخوبی از ظرفیت و توان خود در جهت پیشبرد اهداف نظام استفاده کنند.
 
وی افزود: وظیفه همه ما و دستگاه‌های اجرایی ایجاد شرايطی مناسب برای تسهیل ازدواج و اشتغال جوانان است و این از مهمترین اولویت های دولت سیزدهم است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: با هم‌افزایی و برنامه ریزی منسجم می توان با پرداخت تسهیلات و آموزش های مهارتی، جوانان را در مسیر  اشتغالزایی قرار داد.

حسنی با تاکید براینکه دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به موضوع اشتغال و ازدواج جوانان دارد، گفت:  برای برگزاری مراسم ازدواج سالن هایی که مناسب برگزاری مراسم ازدواج باشد به صورت رایگان در اختيار آنان برای برگزاری مراسم قرار خواهد گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیش رو بودن هفته جوان در اسفندماه سال‌جاری، گفت: دستگاه‌های اجرایی نسبت به معرفی جوانان برتر در عرصه ها و حوزه های مختلف براساس شاخص‌هایی که تعریف شده اقدام و طی مراسمی از جوانان برتر هر حوزه تقدیر شود.

گفتنی است در پایان این نشست، اعضا آمادگی خود را برای همکاری و در اختیار گذاشتن تجربیات خود در حوزه اشتغال و ازدواج جوانان اعلام داشتند.

🗓️ | سه شنبه ۱۱  بهمن ماه ۱۴۰۱

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است