استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

ورودی دستگاه های اجرایی برای سهولت تردد سالمندان مناسب سازی شود

ورودی دستگاه های اجرایی برای سهولت تردد سالمندان مناسب سازی شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام: 
❑‌ ورودی دستگاه های اجرایی برای سهولت تردد سالمندان مناسب سازی شود  
 
📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، امروز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده به ریاست معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام برگزار شد.

محمد سبحان حسنی در این نشست با تاکید بر مناسب سازی ورودی دستگاه های اجرایی، نهاد و اماکن عمومی برای تسهیل در تردد سالمندان گفت: بانک ها و ادارات خدمات رسان نیز در راستای ارائه خدمات به جامعه سالمندان توجه و نسبت به مناسب سازی اقدام کنند.

وی خواستار حمایت و توجه ویژه دستگاه های حمایتی نظیر بهزیستی و کمیته امداد امام ( ره ) برای حمایت از سالمندان شد و گفت: در حوزه توانبخشی نیز حمایت از این قشر باید در دستور کار باشد و از نظر دارو و درمان نیز جامعه هدف باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره خدمات درمانی، دارویی و اهدا ویلچر و دیگر حمایت دستگاه های اجرایی و نهادهای حمایتی از سالمندان استان، خواستار شد برای ساماندهی بهتر و جلوگیری از موازی کاری دستگاه ها برای خدمت دهی به سالمندان، نشستی با محوریت دانشگاه علوم پزشکی و نهادهای کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر،  بیمه سلامت برگزار و شرح وظایف هر نهاد و یا دستگاه مشخص و  برای جامعه هدف بطور دقیق و شفاف بیان و اطلاع رسانی شود.

وی انسجام در اطلاع رسانی برای خدمات دهی به جامعه هدف ( سالمندان) را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: اطلاع رسانی ها در این حوزه باید به نحوی باشد که هیچ شخصی از جامعه هدف که نیازمند خدمت بوده از نوع ارایه خدمات به  دستگاه ها و نهادها به خود  بی اطلاع نباشد.

حسنی مهم ترین هدف این کارگروه را  ارتقا حوزه سلامت مردم در بخش های مختلف عنوان کرد و گفت: در هر نشست باید تمامی مدیران دستگاه های عضو کارگروه اقدامات و عملکرد های خود را ارایه دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید رعایت بهداشت در  کشتارگاه های دام استان گفت: سلامت مردم خط قرمز هم مسئولان است و نظارت بر کشتارگاه های مجاز باید تشدید شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام اضافه کرد: کنترل و نظارت های مستمر و دوره ای بر ذبح های روزانه دام توسط دامپزشکی تشدید شود‌.

گفتنی است در این نشست هر یک مدیران دستگاه های اجرایی عضو کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده ضمن ارایه گزارش، نکته نظرات خود را بیان کردند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است