استانداری ایلام

مهندس اميني معاون برنامه ريزي و توسعه منابع وزارت راه و شهرسازي در بازديد از محور ايلام- مهران

عزم جدی برای اتمام بزرگراه ایلام - مهران

عزم جدی برای اتمام بزرگراه ایلام - مهران

در حاشیه این بازدید ها مهندس اميني در مورد بزرگراه ايلام- به مهران گفت: خوشبختانه در سال گذشته 26 كيلومتر ديگر از اين مسير به صورت چهار خطه زير بار ترافيك رفت و هم اكنون در سه قطعه اين مسير پيمانكاران مشغول فعاليت هستند.

وی ادامه داد؛ حفاري موازي تونل راه كربلا به طول 700 متر به پايان رسيده و پيمانكار مشغول كف كني و پوشش بتوني آن مي باشد و عمليات اجرايي تونل ديگر 700 متري نيز در روزهاي آينده آغاز خواهد شد ضمن اينكه پيمانكاران در ساير قطعات نيز مشغول فعاليت مي باشند.

وي در ادامه خاطر نشان كرد؛ در مقاطعي از اين محور بر اثر بارندگيهاي اخير با رانش زمين مواجه هستيم كه كار مطالعه و تثبيت اين مقاطع در جريان است و مراتب را در قرارگاه بازسازي مناطق سيل زده مطرح و براي تأمين اعتبارات لازم تصميم گرفته خواهد شد.

مهندس كاظمي نيز در اين بازديد گفت: به علت بارندگيهاي امسال تمركز پيمانكاران اين محور بيشتر عمليات بازگشايي مسيرهاي آسيب ديده از رانش بوده كه با رفع اين موانع و همچنين تخصيص اعتبارات لازم عمليات اجرايي بزرگراه مهران شتاب خواهد گرفت و عمليات تكميلي و روكش آسفالت نهايي مسيرها كه دغدغه مسافرين اين مسير است انجام خواهد شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است